@TS: Een foto of goede schets zou helpen bij het vinden van een oplossing. Een invalzaag, bovenfrees, decoupeerzaag of met de hand zijn opties.is het een massief blad, of 2 stukken hardboard met een honigraat er tussen ?
een sokkel van 20 x 20 x 20
3 x 20 is een kubus met een zijde van 20
mm ?
Op basis van de "(U)" in het bericht van TS, lees ik dat het een U-vormige sokkel van 20x20 met een onbekende lengte/hoogte betreft. Dus 3 zijden en 1 open zijde.is het een massief blad, of 2 stukken hardboard met een honigraat er tussen ?
een sokkel van 20 x 20 x 20
3 x 20 is een kubus met een zijde van 20
mm ?
ben het met jou eens dat het dat zou kunnen zijnlees ik dat het een U-vormige sokkel van 20x20 met een onbekende lengte/hoogte betreft. Dus 3 zijden en 1 open zijde.
geen zorgeen sokkel is waarschijnlijk verkeerd verwoordt van me
toch nog een vraag ter verduidelijking: je doelt op de poot in de vorm van een rechthoek die onder het uiteinde van het blad komt ?Een foto waarop je duidelijk kan zien wat ik met een 'sokkel' bedoel en een schets hoe ik het verwezenlijkt zou willen zien.
geen zorg
van nieuwe leden kunnen we niet verwachten dat ze ons vaktaaltje brabbelen
toch nog een vraag ter verduidelijking: je doelt op de poot in de vorm van een rechthoek die onder het uiteinde van het blad komt ?
heb je ons de ref van ikea van die bladen ? dan kunnen we meekijken ?
Bekijk bijlage 106542
dus uit het blad zou op de plaats van de witte cirkels een vierkant of rechthoek gezaagd moeten worden om de vertikale kolom te omsluiten ?de foto's nog even aangepast zodat het nu zeker duidelijk is
dat het een houten werkblad is, kunnen we op basis van de ikea-beschrijving niet tegensprekenikea werkblad
dus uit het blad zou op de plaats van de witte cirkels een vierkant of rechthoek gezaagd moeten worden om de vertikale kolom te omsluiten ?
inderdaad dat is wat ik wil![]()
we weten uit ervaring dat vooral een duidelijke formulering van de vraag tot waardevolle antwoorden leidtAh, nu ik 'm nogmaals teruglees + jullie reacties valt het kwartje bij mij.