Houtdraaibank Record Power CL 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

nees

Actieve deelnemer
6 jun 2019
44
1
Berlicum
Aanvulling op de Record Power draaibank aanbieding.
De bank is in okt. 2018 gekocht bij Baptist, bon aanwezig.
Door een meevaller heb ik een andere draaibank gekocht al beviel de Record Power zeer goed
gr Hans
 

nees

Actieve deelnemer
6 jun 2019
44
1
Berlicum
Kan het zijn dat ik je originele advertentie niet zie?
Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd...

Hoi Fedde, sorry ik ben net nieuw hier op het forum , dus er zal wel iets verkeerd gegaan zijn. Maar ik probeer het hier nogmaals te plaatsen

Record Power houtdraaibank CL4 is het bekende Engelse model van Record met twee ronde buizen. De vernieuwde CL4 (2016) heeft dikkere buizen dan zijn voorgangers en is daarmee nog stabieler. Het is een krachtige machine met een grote capaciteit. Het hart van deze machine is de elektronische variabele snelheidsfunctie van hoge kwaliteit en traploos regelbaar tussen 13 en 4600 toeren per minuut.De snelheidsregeling, in combinatie met de vijf mogelijke riemposities zorgen voor een uitstekende koppel bij alle snelheden en wordt aangedreven door een trillingsvrije motor.Eenvoudig te bedienen en makkelijk in onderhoud.De draaibank is inclusief onderstel.

Spanning: 230 Volt
Motor: 750 Watt
Afmeting: 1025 x 380 x 600 mm (l x b x h)
Snelheden: 13 - 4600 toeren/minuut
Centerafstand: 610 mm max.
Centerhoogte: 305 mm
Hoofdas
Conus: MK2
Boring: 9,5 mm
Schroefdraad: M33 x 3,5 mm
As losse kop
Conus: MK2
Boring: 9,5 mm
Gewicht: 90 kgBekijk bijlage 88345
Hij is bij Baptist gekocht in okt 2018 .. daar staat hij ook op de site. Ik woon vlak bij je in de buurt .. dus je kunt zo eens komen kijken in Berlicum.
Gr Hans
 

nees

Actieve deelnemer
6 jun 2019
44
1
Berlicum
Hallo,
Hierbij bied ik mijn Record Power CL $ draaibank aan.
Heb hem in okt. 2018 bij Baptist gekocht. Bon is aanwezig. Ondanks dat het een zeer goede draaibank is kon ik door een meevaller een bank kopen waar ik voor de rest van mijn leven mee vooruit kan.
Info over de draaibank :

De Record Power houtdraaibank CL4 is het bekende Engelse model van Record met twee ronde buizen. De vernieuwde CL4 (2016) heeft dikkere buizen dan zijn voorgangers en is daarmee nog stabieler. Het is een krachtige machine met een grote capaciteit. Het hart van deze machine is de elektronische variabele snelheidsfunctie van hoge kwaliteit en traploos regelbaar tussen 13 en 4600 toeren per minuut.De snelheidsregeling, in combinatie met de vijf mogelijke riemposities zorgen voor een uitstekende koppel bij alle snelheden en wordt aangedreven door een trillingsvrije motor.Eenvoudig te bedienen en makkelijk in onderhoud.De draaibank wordt inclusief onderstel geleverd.

Spanning: 230 Volt
Motor: 750 Watt
Afmeting:1025 x 380 x 600 mm (l x b x h)Snelheden: 13 - 4600 toeren/minuut
Centerafstand: 610 mm max.
Centerhoogte: 305 mm
Hoofdas
Conus: MK2
Boring: 9,5 mm
Schroefdraad: M33 x 3,5 mm
As losse kop
Conus: MK2
Boring: 9,5 mm
Gewicht: 90 kg
Bekijk bijlage 88346
De chuck is over gezet naar mijn nieuwe draaibank.
Mvg Hans
 

nees

Actieve deelnemer
6 jun 2019
44
1
Berlicum
ik heb ook nog een ander draaibankje staan. maar dat is een simpel bankje van Ferm. Die mag weg voor 50 euri
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Ik heb de beide onderwerpen samengevoegd. Het plaatje is echter verdwenen:confused:. Kun je misschien nog een keer in een bericht plaatsen of via wijzigen toevoegen.

Succes! Fons
 

jellevK

Actieve deelnemer
26 feb 2018
62
1
Veenendaal
Ben ook benieuwd naar de vraagprijs ben op zoek naar een wat grotere bank dus dit ziet er wel interessant uit

Gr jelle
 

nees

Actieve deelnemer
6 jun 2019
44
1
Berlicum
Record Power CL 4

Mijn prijs voor de Record Power is +/- € 800,-

gr Hans

ben pas nieuw hier .. dus snap er nog niet zo veel van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.