houtactief stelt zich voor

Houtactief

Actieve deelnemer
19 feb 2012
30
0
Hallo allemaal!

Bij deze wil ik mij even voorstellen.
Mijn naam is Jorick Koedijk, ik ben 29 jaar oud en kom uit Drenthe.
Ik ben docent bouwbreed en fijnhout bij een VMBO school in Meppel en daarnaast heb ik een eigen meubelmakerij waarin ik 2 dagen per week actief ben.
Kijk maar eens op www.houtactief.nl voor een voorbeeld alhoewel de echte site pas eind februari van start gaat.
Inmiddels heb ik 13 jaar ervaring en probeer ik mooie dingen te maken die voor mij een uitdaging vormen. Ik hoop dus dat ik op dit forum nog iets kan leren van andere houtbewerkers.

Met vriendelijke groet,

Jorick
 

Houtactief

Actieve deelnemer
19 feb 2012
30
0
nog niets met houtdraaien maar sta te popelen om met houtdraaien te beginnen, nog iemand die me de basisbeginselen bij wil brengen? Jan misschien?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Net even dit berichtje teruggezocht.....19 februari 2012 heeft Jorick zich voorgesteld op t forum.....En een dikke 2 jaar later rennen we samen rond in dezelfde werkplaats !!

Ik ben erg blij met deze samenwerking. Goede vakman, aardige kerel en wil graag zijn kennis delen met andere houtbewerkers.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.