Hoogte systainers Festool Conturo

martie

Actieve deelnemer
28 nov 2010
96
19
Groenlo
Is er iemand die een Festool Conturo heeft?
Ik zou graag de hoogte van de systainers weten. Ik ben namelijk systainerkasten aan het maken voor o.a. mijn toekomstige Conturo.
Op google zie ik een maat van 337. Voor mijn gevoel als ik de fotos bekijk zijn ze hoger.

Grt
Martie

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.461
413
Heelsum
ik zou je aanraden om je kasten sowieso modulair te maken zodat je met de hoogtes kunt variëren als je er gereedschap bij krijgt of iets verkoopt.

Anders loop je het risico dat het binnen de kortste keren weer net anders is dan je dacht.....

• Leuk
Waarderingen: 3dmazter

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
3.499
1.185
Enschede, Twente
Dat is toch een beetje zoeken wel te vinden? De Systainer is een

SYS3 M 337​

en de maten hiervan zijn

Abmessung mit Standfüßen (L x B x H): 396 x 296 x 337 mm

En dat is allemaal gewoon te vinden op de website van Festool (in dit geval van de Duitse, want daarom).

Soms krijg ik het idee dat mensen iets te makkelijk zijn als het gaat om het krijgen/achterhalen van informatie en dan de vraag maar hier droppen. Dat maakt het een beetje een scheve toestand: er zijn best veel mensen hier die willig zijn om te helpen, maar het staat inmiddels niet meer in verhouding tot de posts van mensen die eigenlijk niet veel bijdragen, maar wel veel vragen stellen en daarmee om aandacht vragen.

Ik wil niet zeggen dat OT tot die groep behoort. Dit is een observatie van algemene aard. Woodworking is een van de leukste plekken op het www (en dat zegt wat, want gezien de belofte ervan zal ook Tom Berners-Lee niet echt blij zijn met wat het het inmiddels geworden is…) en ik hoop echt dat het dat ook zo blijft.

Oh, en als ik dan toch aan het bitchen ben, waarom niet gewoon de vraag gesteld aan ChatGTP of een van die andere AI-gevallen? Het schijnt heel vaak goed uit te pakken. En in dit geval is het zeker geen kwestie van leven of dood.

martie

Actieve deelnemer
28 nov 2010
96
19
Groenlo
Dat is toch een beetje zoeken wel te vinden? De Systainer is een

SYS3 M 337​

en de maten hiervan zijn

Abmessung mit Standfüßen (L x B x H): 396 x 296 x 337 mm

En dat is allemaal gewoon te vinden op de website van Festool (in dit geval van de Duitse, want daarom).

Soms krijg ik het idee dat mensen iets te makkelijk zijn als het gaat om het krijgen/achterhalen van informatie en dan de vraag maar hier droppen. Dat maakt het een beetje een scheve toestand: er zijn best veel mensen hier die willig zijn om te helpen, maar het staat inmiddels niet meer in verhouding tot de posts van mensen die eigenlijk niet veel bijdragen, maar wel veel vragen stellen en daarmee om aandacht vragen.

Ik wil niet zeggen dat OT tot die groep behoort. Dit is een observatie van algemene aard. Woodworking is een van de leukste plekken op het www (en dat zegt wat, want gezien de belofte ervan zal ook Tom Berners-Lee niet echt blij zijn met wat het het inmiddels geworden is…) en ik hoop echt dat het dat ook zo blijft.

Oh, en als ik dan toch aan het bitchen ben, waarom niet gewoon de vraag gesteld aan ChatGTP of een van die andere AI-gevallen? Het schijnt heel vaak goed uit te pakken. En in dit geval is het zeker geen kwestie van leven of dood.
Dat heb ik uiteraard ook wel gevonden. Ik heb gereedschap in meerdere systainers. Ook die van 337. Maar op de fotos zien ze er groter uit. Vandaar mijn vraag..

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.