Holle vorm taxus

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Je vorm is zeer gelukt. Compliment. Jouw pinakel vind ik er echter in het geheel niet bij passen. Ik zou eens kijken op pintrest en zo'n vorm opzoeken en kijken wat anderen ervan gemaakt hebben. Dit is mijn advies.
Vind jij hem er mooi bij dan gewoon zo laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Leo Van Der Loo

t.timmermans

Actieve deelnemer
14 jun 2023
49
55
Schoonhoven
Je vorm is zeer gelukt. Compliment. Jouw pinakel vind ik er echter in het geheel niet bij passen. Ik zou eens kijken op pintrest en zo'n vorm opzoeken en kijken wat anderen ervan gemaakt hebben. Dit is mijn advies.
Vind jij hem er mooi bij dan gewoon zo laten.
Wat voor pinakel zou u erbij maken? Dit is al mijn 2e ontwerp en ik ben er ook nog niet te tevrede mee.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
We hebben in een vorige post van mijn holle vorm met pinakel uitgebreid gesproken over de vorm die ik mooi vond. Ik wel, andere vonden hem niet mooi. Of ik dan de aangewezen persoon ben om jouw advies te geven? Toch hier enkele voorbeelden https://nl.pinterest.com/ronk/woodturned-hollow-forms/
Ik zou ook zeker de opmerking van Nico overwegen om het een en ander weg te laten. Less is more.
Maak vooral je eigen keuzes. Ik moet een pinakel ook regelmatig van vorm veranderen voor ik er tevreden mee ben. Dit maakt of breekt je vorm.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nico Oosthoek

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.