D Deann Nieuw lid 18 sep 2018 16 19 Eindhoven 27 dec 2024 #41 Hier ook binnen, kan ze nog niet testen maar zien er goed uit! Bedankt Sjoerd!
Eric55 Actieve deelnemer 6 dec 2015 481 161 Hattemerbroek - N.O Veluwe 28 dec 2024 #42 Hier ook binnen Sjoerd.... Bedankt voor het genomen initiatief en de goede afhandeling!
B broekhuis Actieve deelnemer 11 mei 2011 28 10 14 feb 2025 #45 Dag @SjoerdvR , je mag mij alvast noteren voor 2 stuks van de volgende batch (mocht je je smid weer zover gaan krijgen).
Dag @SjoerdvR , je mag mij alvast noteren voor 2 stuks van de volgende batch (mocht je je smid weer zover gaan krijgen).
O Okat Nieuw lid 28 okt 2016 9 0 Bij Nijmegen 15 feb 2025 #46 SjoerdvR zei: Hierbij een aantal foto's en een opsomming. Ze zijn nu van 19mm staal, en de functie van de holdfast is echt goed. Voor de gaten die ik heb geboord zijn ze perfect. Het lijstje wat nu actueel is: Bekijk bijlage 150667 Als iedereen nog akkoord is, stuur mij dan even een PB dan kan ik het gaan organiseren. @nederhout @AKarel @gomp @ndk @Deann @Okat @Paul90 @cleopatra @Eric55 @Schaafnerd @Apae Klik om te vergroten... Hoi Sjoerd, Ik was even offline, maar nog steeds geinteresseerd. Wellicht voor een volgende batch?
SjoerdvR zei: Hierbij een aantal foto's en een opsomming. Ze zijn nu van 19mm staal, en de functie van de holdfast is echt goed. Voor de gaten die ik heb geboord zijn ze perfect. Het lijstje wat nu actueel is: Bekijk bijlage 150667 Als iedereen nog akkoord is, stuur mij dan even een PB dan kan ik het gaan organiseren. @nederhout @AKarel @gomp @ndk @Deann @Okat @Paul90 @cleopatra @Eric55 @Schaafnerd @Apae Klik om te vergroten... Hoi Sjoerd, Ik was even offline, maar nog steeds geinteresseerd. Wellicht voor een volgende batch?