Hoeveer steekt de center skate van een stanley no55 uit?

teun van bloemendal

Actieve deelnemer
5 apr 2026
63
49
23
Den helder
Hoi mensen van dit forum, ik heb een kleine oriëntatie vraagje

Als u eventueel mijn recente berichten heb meegekregen, heeft u gezien dat ik sinds een weekje de trotse eigenaar ben mogen worden van een stanley no55.

Nu ben ik samen met wat hulp met materialen van medelid @kees poortman (nogmaals heel erg bedankt hiervoor kees😊😁) een opbergkistje aan het maken, alleen realiseerde ik me net dat er ook natuurlijk een center skate op hoort te zitten
Nu heeft degene die ik heb deze niet, maar kijk wel eens even nu in de rondte voor de missende onderdelen, waaronder dus de center skate

Nu was dus mijn vraag, kan iemand mij op dit forum, die er 1 heeft met de center skate of op een andere wijze er ervaring mee heeft, mij vertellen of de schroef die de diepte van de center skate bepaald hoger uitsteekt dan het achterste handvat, en zo ja, bij hoeveel? Dacht vraag het gewoon eventjes, want ookal kan je hem ook gewoon los halen als je de stanley no 55 op gaat bergen, maar als dat niet zou hoeven als het achterstehandvat alsnog het hoogste punt is zoals ie op de foto neergezet is zeg maae, dan wil je dan natuurlijk voor het gemak kiezen😆😅

Alle hulp is gewaardeerd, en vooraf alvast bedankt

Met vriendelijke groet Teun

Hieronder een plaatje met omringd welke schroef ik bedoelde

Bijlagen

• 78667b_1200x.progressive~2.jpg
    78667b_1200x.progressive~2.jpg
    98 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.