Hoe diep is jouw werkbank ?

rommelaar

Actieve deelnemer
15 okt 2020
63
20
Leiden, Nederland
Mijn werkbank is 1m breed. Daarachter gereedschapwand, ook nog hoog. Dat betekend dat ik mij volledig moet uitrekken om een lijmklem te pakken. Ik heb alleen de werkbank als werkplaats, dus dan is 2x1m wel handig voor werkstukken+ gereedschapskistjes etc..
 

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.027
368
Alphen aan den Rijn
Kan je de werkbank niet verrijdbaar maken ? Kan je beter bij je spullen komen achter de werkbank .
Als het kan natuurlijk , weet niet hoeveel ruimte je hebt .

Groeten Willem
 

rommelaar

Actieve deelnemer
15 okt 2020
63
20
Leiden, Nederland
Kan je de werkbank niet verrijdbaar maken ? Kan je beter bij je spullen komen achter de werkbank .
Als het kan natuurlijk , weet niet hoeveel ruimte je hebt .

Groeten Willem
Hi Willem, dat gaat niet lukken vrees ik.

rps20201230_191940.jpg
Ik heb overwogen het midden 15cm in te nemen, maar dan ben mijn lange rechte rand kwijt voor zagen etc.

Ik denk dat ik dat uitstel tot ik korter en strammer ben geworden.

Mijn houtvoorraad begint ook uit te dijen, alsmede overtollig meubilair dat oprukt in de schuur.

Ik heb een dochter van 16 die radicaal kan kiezen & opruimen. Ik moet haar een keer vragen mee te helpen denk ik. :unsure:

Vandikte eens, timemachine! :D . Charme van recreatief timmeren en forums, tijd speelt heen rol.
 
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

rommelaar

Actieve deelnemer
15 okt 2020
63
20
Leiden, Nederland
Daar heb je gelijk in. Radio in 1992 van de straat gehaald in Eindhoven, andere tijden. Hij is ook een beetje kapot. En er staat een Frekvens speakertje ergens. Nostalgie...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.