hoe aansluiting waskom waterdicht maken

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.076
1.710
Terkaple
www.woodworking.nl
Transparante polymeerkit, hele onderkant en glad afsteken met de bak. Zie je er niks van, er verschuift niks meer en geen schimmel onder de wasbak... althans zo zou ik doen.

jaap
 
  • Leuk
Waarderingen: Emilio

knikkerkoning

Actieve deelnemer
14 jun 2019
198
48
Heerenveen
Als het goed is loopt er een verdiepte rand rondom je waskom als je die goed in de kit bijna rondom in de kit zet, komt het altijd wel goed. Zelf sluit ik hem nooit helemaal rondom af met oog op vocht. Keuze kit is ook beetje eigen voorkeur. Sanitair kit, high tack, evt glaskit werkt ook prima. Mocht je toch de naad willen afkitten, kan opzich prima. Zaag ff een stukje electra buis onder een hoek van 45°, of wat ik zelf altijd wel fijn vind is een ijsco stokje. Wat ook erg lekker werkt is een heel klein hoekje van een plamuurmes af slijpen, echter daarmee werken vergt wel wat oefening.

Mocht je geen afmesmiddel in de kast hebben staan, groene Dreft werkt ook als een raket, pas wel op met de citroenachtige middeltjes, zuur vreet de kit aan, het is minimaal, maar bevorderlijk is het niet.

Lekker kort en bondig verhaal zo
Cheers
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.