Hextree

JeroenVdW

Actieve deelnemer
5 mei 2021
45
47
Aarschot
www.hextree.be
Hey,

Ik ben vrij nieuw op het forum en dacht me bij deze ook eens voor te stellen. Ik ben Jeroen, ik ben een full time software engineer en sinds ongeveer 2 jaar doe ik als hobby houtbewerking. Het begon eigenlijk toen ik mijn eigen huis kocht en daarvoor wat meubels nodig had. In het bijzonder was ik op zoek naar een lamp voor boven de eettafel, ik had namelijk een mooie lamp gezien ergens in een restaurant (Ottomat in Antwerpen). Maar ik vond nergens iets gelijkaardigs, dus dacht ik: waarom probeer ik dat niet eens zelf te maken? En die lamp die ik toen gemaakt heb (zie foto's onderaan) is nog steeds een van m'n projecten waar ik het meest trots op ben.

Daarmee is de bal wat aan het rollen gegaan en ondertussen is mijn tuinhuis volledig ingericht als atelier en blijft er maar gereedschap bijkomen :). Zo heb ik me recent nog een Dewalt zaagtafel aangeschaft, wat een gerief :LOL:.

Enfin, om die toch wel dure hobby een beetje te laten renderen en hopelijk een deel van de kost van al het gereedschap terug te krijgen ben ik recent ook een eenmanszaak begonnen met webshop onder de naam Hextree.

Dat is zowat mijn verhaal in het kort, als je benieuwd bent naar wat ik zoal gemaakt heb kan je gerust een kijkje nemen op mijn website (www.hextree.be), daar staat een overzicht van mijn portfolio.

Groetjes,
Jeroen

IMG_20200806_171454.jpgIMG_20210918_011142.jpg
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.167
1.966
Klein-Brabant, Vlaanderen

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.