Een tijdje terug plaatste tuoh een werkstuk van een ring. Dat idee heeft me niet losgelaten en ik dacht, ook maar eens proberen. Een wat andere werkwijze, aangezien ik andere spulletjes heb maar ik dacht, het moet kunnen lukken.
Ok, welk hout? Ik keek om me heen en zag een stukje hout liggen wat ik opgebouwd had uit segmenten. Waarom niet, dacht ik bij mezelf en ging aan de gang. Alleen had ik er even geen rekening mee gehouden dat het hout door de vele segmenten wel erg teer was geworden
. En ja, dan zit je plots stomverbaasd te kijken omdat er een stukje hout wegvliegt....

Het blokje segment

Voorgedraaid

1e kant geschuurd tot 600

2e kant beginnen

2e kant geschuurd tot 600

Op zelf gemaakt houdertje en nu trimmen tot gewenste dikte voor het afwerken kan beginnen.

Ehhh... ok... Prutsert
.
Volgende keer een heel stukje hout en niet te moeilijk beginnen te doen.
Ok, welk hout? Ik keek om me heen en zag een stukje hout liggen wat ik opgebouwd had uit segmenten. Waarom niet, dacht ik bij mezelf en ging aan de gang. Alleen had ik er even geen rekening mee gehouden dat het hout door de vele segmenten wel erg teer was geworden

Het blokje segment

Voorgedraaid

1e kant geschuurd tot 600

2e kant beginnen

2e kant geschuurd tot 600

Op zelf gemaakt houdertje en nu trimmen tot gewenste dikte voor het afwerken kan beginnen.

Ehhh... ok... Prutsert
Volgende keer een heel stukje hout en niet te moeilijk beginnen te doen.