Het gaat maar door...... een Eikenfant

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Ik weet niet of het aan mij ligt. 't is weer een mooi werk geworden, maar vind het een beetje eng uit zien. De eikenfant kijk zo boos naar mij.
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Zeker tof, maar als ik commentaar mag hebben... Ik vind het oog als Eikenfantenschedel (foto3) gaver dan de versie met oogbol.

Maar los daarvan... erg gave stijl en weer goed gelukt.
 
Inderdaad erg mooi! Edwin, nog bedankt voor de uitleg gisteren en succes met het vinden van deze prachtige stukken hout!

Bedankt Redwood, daar is deze dag speciaal voor . Het persoonlijke contact met mede houtwormen is hart verwarmend.
Het publiek en kopers waarderen ons handwerk enorm, daar ben ik zeer trots op.

Er is niemand beter of slechter, we doen allemaal wat we kunnen en maken er iets moois van. Daar draait het om ������.

Groet Edwin.
 
Zeker tof, maar als ik commentaar mag hebben... Ik vind het oog als Eikenfantenschedel (foto3) gaver dan de versie met oogbol.

Maar los daarvan... erg gave stijl en weer goed gelukt.

Dank je Meron,

Ik heb er ook even over getwijfeld en je hebt gelijk in een schedel behoord eigenlijk geen oog.
Maar omdat het een fantasie dier is heb ik er toch één geplaatst om het beeld meer expressie te geven en iets toegankelijker te laten ( ik hoop dat hij nu minder angst aanjagend is voor kinderen)

Ik hoop inderdaad dat we volgend jaar een wat beter gevuld houtsnijders hoekje kunnen organiseren. Er was echt veel animo, ik heb de hele dag bewonderaars te woord gestaan.

Gr Edwin.

Gr Edwin
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
902
313
Geweldig mooi, proficiat! Voorlopig woont er bij ons op de boerderij enkel een aliën in de achterdeur....:)
P1010841.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.