Help! Welke houtdraaibank?

NiekO

Nieuw lid
5 sep 2023
5
0
Voorthuizen
Hallo, ik ben op zoek naar een houtdraaibank maar vind het moeilijk om een keuze te maken.
Ik heb momenteel een 2e hands en een hecht 8400 draaibank en beide hebben zo veel tekortkomingen dat ik voor een nieuwe wil gaan. Mijn budget ligt rond de 700 euro. Beitels en klauwplaat heb ik al.
Ik draai voornamelijk schalen, pennen en klein keukengerei zoals peper en zout stellen en hamlndvaten voor messen. Zouden jullie mij kunnen helpen?
Bij voorbaat bedankt!!!
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.595
540
Steenbergen, Noord Brabant
Draai je grote of kleine schalen? Anders gesteld: hoe groot zijn de grootste schalen die je draait? Dat bepaalt de centerhoogte boven het bed dat je zoekt/nodig hebt. Als je al regelmatig draait zou ik even doorsparen en voor een Midi2 of Pro gaan. Voor € 700 zul je toch weer tweedehands moeten zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: ornament
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Hallo, ik ben op zoek naar een houtdraaibank maar vind het moeilijk om een keuze te maken.
Ik heb momenteel een 2e hands en een hecht 8400 draaibank en beide hebben zo veel tekortkomingen dat ik voor een nieuwe wil gaan. Mijn budget ligt rond de 700 euro. Beitels en klauwplaat heb ik al.
Ik draai voornamelijk schalen, pennen en klein keukengerei zoals peper en zout stellen en hamlndvaten voor messen. Zouden jullie mij kunnen helpen?
Bij voorbaat bedankt!!!
Een dagje Ronald kanne kan je hier misschien wel helpen.

Voert een aantal “ Geen rommel merken” voor velerlei budgetten.
Met jouw budget zou een tweedehands midi denk ik een goede optie zijn.
(Nieuwe midi2 is ca. 1100,-).

Alternatief, maatje kleiner een Teknatool Nova Comet bij Baptist in Arnhem.
Baptist voert ook Record. voor 1000,- heb je een Coronet Herald.

Zie beide onder:



Vooral alles lekker proberen, verliefd worden op de ware en de rest van je leven gelukkig zijn.

Succes!
 

doedelzak

Actieve deelnemer
14 jan 2017
47
11
en een fraaie collectie bijzonder hout voor pennen en messenheften en zo . Alles ter overname.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.