Hello there!

Mattan

Actieve deelnemer
10 nov 2020
33
8
Arnhem
Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee en heb nu een tijdje een account, maar was niet heel actief. Nu ik meer tijd heb leek me dit een geschikt moment om me eens voor te stellen!

Ik heb relatief lang in het prachtige Nijmegen gewoond, daarna op verschillende plekken ter wereld gezeten (Australië, België) en nu woon ik sinds een jaartje in Arnhem. Ik ben 26, dus heb gelukkig nog tijd genoeg om te leren, want dat is zeker nog nodig ^^ Voor de liefde hierheen verhuisd.

Ik woon in een heerlijk appartementje met de zon die op de woonkamer schijnt. Het wonen in Arnhem bevalt echt top. De veluwe is om de hoek en mijn grote hobby's kan ik hier gemakkelijk uitvoeren. Mountainbiken, wandelen en wild spotten in de natuur. Het liefst ben ik dan ook op de veluwe te vinden met alle leuke plekjes daar. Naast het buiten zijn ben ik ooit begonnen met het maken van messen en zodoende ook een beetje in het hout terecht gekomen. Want voor de mooiste handvaten voor messen heb je hout nodig. Vind ik althans.

Dat begon met het maken van een essen boog en ondertussen probeer ik wat andere dingen te maken. Aangezien ik toch vooral graag messen maak zijn dit vooral snijplankjes die ik maak of andere accessoires voor in de keuken. Gelukkig heb ik een berging ter beschikking die ongeveer 10 vierkante meter groot is, misschien ietsje minder. Perfect dus om wat kleinere dingen te maken. Daarnaast ben ik actief bezig met het stabiliseren van hout, alhoewel ik ook daar nog genoeg in te leren heb.
Ondertussen is mijn kleine berging dus ook veel te klein aan het worden en staat het vol met hout en apparatuur, dus ik ben bezig met het zoeken naar een grotere werkruimte, maar dat schiet nog niet zo op.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag :)
 
  • Leuk
Waarderingen: meron

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.