Hele fijne kerstdagen en een mooie jaarwisseling

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Het jaar is nog niet helemaal om, nog een lang kerstweekend, een paar gewone dagen en dan is het ook al oud en nieuw.

De wereld is in rep en roer, veel mensen brengen deze dagen in miserabele en uitzichtloze omstandigheden door, mijn gedachten zijn bij hen. We staan voor grote veranderingen, al was het maar om deze planeet, onze levensbron, een beetje gezond te houden.
Mijn dank gaat uit naar iedereen die op het forum een bijdrage heeft geleverd, als schrijven en als lezer. Ook mijn dank aan de moderatoren en vrijwilligers op het forum en Open Dag Hout. Onze liefde voor hout en creëren blijft ons binden.

Kijk deze week nog 1 keer achterom, sta nog één keer stil bij al het goede, de tegenslagen en wat we aan dierbaren verloren hebben en daarna optimistisch en vrolijk op naar een fantastisch 2024!

met hartelijke groet,

jaap
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
445
Noord-Veluwe
Dat zijn mooie woorden waar ik me graag bij aansluit! De allerbeste wensen voor jou Jaap, en uiteraard ook voor alle anderen hier op het forum. Geniet van alles wat we hebben en probeer af en toe een ander een helpend handje te bieden. Zelfs een klein gebaar kan veel verschil uitmaken. Soms zelfs zonder dat je het in de gaten hebt.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.787
933
Leeuwarden
IMG_0890.jpeg

De Uil

Aan de uil worden verschillende betekenissen toegeschreven. De uil is een nachtdier die helder kan schouwen in een dimensie die voor ons mensen als duisternis wordt ervaren. Mogelijk zien wij hem daarom wel als een mysterieuze vogel. We zien hem niet vaak, maar soms is hij, bij schemering goed gecamoufleerd, onze dagelijkse wereld aan het beschouwen. Vinden wij hem daarom misschien een vogel van de wijsheid? Goede vragen om in deze tijd eens te overdenken: welke wijsheid zijn wij als mensen nodig in deze tijd van transitie? De antwoorden mogen we in onszelf zoeken. Maar laten we daar ook niet te zwaar aan tillen. Want mildheid, samen met een bepaalde luchtigheid zullen ons helpen om op een positieve manier een nieuwe en vredige wereld te scheppen!

Vrede en wijsheid gewenst door Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.