Heeft iemand nog wat 100mm afzuigslang liggen?

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.584
1.803
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Anderhalf tot twee meter is genoeg... maar HBM is uitverkocht en andere partijen vragen weer de hoofdprijs, voor minder dan 50 euro kan ik niet terecht blijkbaar.
 

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
ik heb niks meer liggen maar heb hier andere afmetingen slangen besteld en die zijn prima.

is dit niks?

 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.584
1.803
Emmen
bigbeardbuilds.nl
ik heb niks meer liggen maar heb hier andere afmetingen slangen besteld en die zijn prima.

is dit niks?

Al naar gekeken. Zijn prijzen zijn ex BTW en ze rekenen ook veel te veel voor een pakket, dus je komt alweer richting de 50 euro uit voor een klein beetje slang. Vind ik zonde.
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.595
541
Steenbergen, Noord Brabant
Als je meer nodig mocht hebben…..ik heb hier ook nog een stuk liggen van pakweg 3,5 m. Ik ga morgen voor m’n werk richting Lohne (Duitsland). Ligt ongeveer op dezelfde hoogte. Is een wat stugge slang.
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.595
541
Steenbergen, Noord Brabant
‘t eet geen brood, ik leg ‘m wel voor je opzij. Geef maar een seintje als je er an toe bent: ik zit af en toe wel in die hoek van het land.
En de kostda😁: traytje drents bier? Vind ik veeel interessanter dan er geld voor te vragen.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.584
1.803
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Geen probleem, maar ik drink helemaal geen bier dus daar heb ik geen verstand van :p. Voldoet het aan de criteria als het binnen de provincie is aangeschaft? :p.
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.595
541
Steenbergen, Noord Brabant
Ik moet in dezen streng zijn🤓: het criterium is> gebrouwen in de provincie. Ik denk dat de lokale drankenhandel je heel goed kan adviseren😇.
Heerlijk zo’n forum: zo heb je het over een afzuigslang….en zo praat je over…..iets anders🤪…..beetje off topic, maar allee….’t is zomer hé?
 
  • Leuk
Waarderingen: Guus2 en AHK

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.