Heeft iemand hier ervaring met deze HBM (260W) powerfile?

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.652
303
Op dit moment zie ik het als handzaam hulpmiddel om locaal fracties van hout af te halen op een net iets andere manier dan met mijn Dremel. Geen lange stukken en zeker weinig afname per werkje. Een soort van touch-up. (Had dit mss ff eerder moeten vermelden.)

Hij lijkt me behoorlijk handzaam. De volgende stap is de 350 Watt van B&D of de 400 Watt van HBM:
1676480641693.png

HBM Powerfile / Stripschuurmachine / Bandschuurmachine met Stofopvang - 400 Watt. Inclusief 10 Schuurbanden
1676480699775.png

Laatst bewerkt:

A.N

Actieve deelnemer
12 aug 2010
250
36
Schoonoord
Op dit moment zie ik het als handzaam hulmiddel om locaal fracties van hout af te halen op een net iets andere manier dan met mijn dremel. Geen lange stukken en zeker weinig afname per werkje. (Had dit mss ff eerder moeten vermelden.

Hij lijkt me behoorlijk handzaam. De volgende stap is de 350 Watt van B&D of de 400 Watt van HBM:
Bekijk bijlage 128545

HBM Powerfile / Stripschuurmachine / Bandschuurmachine met Stofopvang - 400 Watt. Inclusief 10 Schuurbanden
Bekijk bijlage 128546
Wij hebben al jaren zo’n B&D. Ooit gekocht voor restauratiewerkzaamheden aan meubelen.Na het logen van meubelen bleef er wel eens wat verf achter bij smalle openingen aan de zijkanten van bepaalde typen buffetkasten dat arbeidsintensief was om handmatig te verwijderen, daar was het uitermate geschikt voor.
Nu gebruiken we het af en toe om lade openingen in de tafelregel even glad te schuren als dat nodig is.
Heeft power genoeg en is gewoon een handig apparaatje om erbij te hebben.

• Leuk
Waarderingen: The Boktor

gpf

Actieve deelnemer
11 aug 2010
644
212
Zutphen
Ik heb de B&D en gebruik hem in de praktijk niet; moeilijk om te doseren. De makita ook gebruikt, is wel de RR, met de mogelijkheid van verschillende breedtes. Prijs is er naar.

• Leuk
Waarderingen: The Boktor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.