Heeft iemand ervaring met internetwerkzeug.de

mhermans

Actieve deelnemer
28 jun 2020
116
56
Roermond
www.etsy.com
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel druk bezig me het bouwen van mijn CNC en nu was mijn oog gevallen op de AMB FME-P 1400, ik had een site gevonden waar de prijs erg gunstig lijkt incl extra's.
De site betreft internetwerkzeug.de, de betreffende spindle: AMB 1400 FME-P Fräsmotor - NEU - mit zusätzlicher Spannzange

Nu zie ik in de afbeeldingen rechtsboven onder het logo van AMB "MAC-fussel edition" staan wat ik nog nergens eerder gezien heb bij product foto's en ook niks over kan vinden op google. Ik vroeg me dus af of iemand ervaring heeft met deze website en enig idee heeft of de producten die ze verkopen de originele producten zijn of speciale edities/knock offs.

Ik heb de site zelf ook een mail gestuurd en zal AMB ook een mail sturen voor de zekerheid, maar hoopte dat iemand hier er ervaring mee had (ook niet echt wat over kunnen vinden maar mijn duits is dan ook bar slecht)
 

michiel.denecker

Nieuw lid
1 sep 2019
14
10
Waarschijnlijk geen volledig antwoord op jouw vraag, maar het ziet er alvast een legitieme website uit. Het postadres lijkt te kloppen en dergelijke...
Ben benieuwd naar de ervaringen...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.