Heeft iemand ervaring met de Invalzaag MT55 cc MaxiMAXvan Mafell, of beter voor het merk Festool gaan

cyberkid

Nieuw lid
27 nov 2020
8
0
Uiteindelijk kies ik er toch voor de stroomkabel om deze met klittenband aan de afzuigslang vast te maken, de Mafell past ook op de bredere linialen van Festool dus ik kan nog alle kanten uit!
 

Curling

Nieuw lid
30 aug 2020
12
6
Hoi, ik recycleer graag dit topic om mijn eigen vraag te stellen over de aankoop van een MT55 cc.

Ik ben reeds geruime tijd aan het wachten om hem via gereedschappro.nl te bestellen, gezien er daar een actie loopt maar hij een hele tijd niet op stock was. Echter, nu hij daar opnieuw op stock lijkt, ben ik er ook bij uit gekomen dat hij ook te verkrijgen is bij Axminster in een mooie set, bv. deze twee:


Als je die complete sets (of zelfs met de Bosch variant) een-op-een gaat vergelijken, komen ze toch nog een stukje goedkoper uit. Het enige kleine nadeel lijkt mij de UK-stekker.

Maar de vraag die meteen rijst, koop je zo'n toestel via Axminster en wat dan bij eventuele problemen? Bij Gereedschappro heb je uiteraard de voordelen van de fysieke winkel en de uitstekende service.

Alvast bedankt voor jullie inzichten ;)
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.138
1.949
Klein-Brabant, Vlaanderen
Maar de vraag die meteen rijst, koop je zo'n toestel via Axminster en wat dan bij eventuele problemen?
interessante vraag
zeker nu het vk zich van de eu afgescheiden heeft
toen ik een machine van festool in duitsland kocht, legde de verkoper mij uit dat festool verplicht is om de machine tijdens de festool-waarborgperiode in eender welk land van de eu voor gratis herstelling aan te nemen
na die periode val je terug op plaatselijke herstelling op eigen kosten
het is mogelijk dat je die dan ook naar de verkoper terug kan sturen, maar dan betaal je zelf ook de verzendingskosten
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Gewoon ter info: Die 'actie' bij Gereedschappro is er al jaren aan die prijs van 603 euro incl liniaal.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.