Hoi, ik recycleer graag dit topic om mijn eigen vraag te stellen over de aankoop van een MT55 cc.
Ik ben reeds geruime tijd aan het wachten om hem via gereedschappro.nl te bestellen, gezien er daar een actie loopt maar hij een hele tijd niet op stock was. Echter, nu hij daar opnieuw op stock lijkt, ben ik er ook bij uit gekomen dat hij ook te verkrijgen is bij Axminster in een mooie set, bv. deze twee:
This Saw, Guide Rail and Angle Fence kit combine to give you the potential to make perfectly accurate straight cuts at angles of ±45° and up to 2.4m long. The angle fence attaches to the guide rails with the joining bar. Use the large legible scale to...
www.axminstertools.com
This Saw and Guide Rail Kit combine to give you the potential to make perfectly accurate straight cuts up to 3.2m long. The Guide Rail Kit comprises 2x 1600mm Guide Rails (F 160), 1x Joining bar (F-VS), pair of quick action guide rail clamps and 1x...
www.axminstertools.com
Als je die complete sets (of zelfs met de Bosch variant) een-op-een gaat vergelijken, komen ze toch nog een stukje goedkoper uit. Het enige kleine nadeel lijkt mij de UK-stekker.
Maar de vraag die meteen rijst, koop je zo'n toestel via Axminster en wat dan bij eventuele problemen? Bij Gereedschappro heb je uiteraard de voordelen van de fysieke winkel en de uitstekende service.
Alvast bedankt voor jullie inzichten