HBM variabele houtdraaibank probleem

Fwood

Nieuw lid
19 mei 2018
4
0
Hoi allemaal
wij hebben een HBM variabele houtdraaibank en sinds kort houdt de motor in bij het draaien van hout.
De motor gaat traag,harder,traag zonder het toerental te wijzigen waardoor je het hout niet meer kan bewerken.
Ik had hiervoor een mailtje gestuurd naar HBM maar geen reactie en telefonisch zijn zij niet bereikbaar. Ik had hiervan een filmpje gemaakt dat ik wou uploaden maar dat lukte me niet.

Graag wou ik informeren of iemand soms hetzelfde probleem al heeft gehad en/of iemand een oplossing weet.

Alvast bedankt

Ik heb de gedachte dat de printplaat van de frequentie regelaar maken vertoond. Dat is al bij meerdere HBM bankjes het geval geweest. Contact op nemen met HBM en een nieuwe printplaat bestellen. Mocht dit niet de oorzaak zijn dan heb je al vast een reserve.

M.vr.gr. Jan

• Leuk
Waarderingen: Fwood

Fwood

Nieuw lid
19 mei 2018
4
0
zie bijlage een foto van de draaibank

Bijlagen

• Screenshot_20221117_224420.jpg
    Screenshot_20221117_224420.jpg
    87,2 KB · Weergaven: 33

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.707
1.053
71
Veldhoven
Ik begrijp één dingetje niet! Ik weet dat HBM al jaren niet meer telefonisch bereikbaar is. Maar mijn ervaring is toch echt in al die jaren dat ze altijd binnen 24 uur op mail reageren. Weet je echt zeker dat je het juiste mailadres hebt gebruikt??? Dus klantenservice@hbm-machines.com

Zie verder wat er op de website staat.
Schermafbeelding 2022-11-18 153114.jpg

Fwood

Nieuw lid
19 mei 2018
4
0
Ik begrijp één dingetje niet! Ik weet dat HBM al jaren niet meer telefonisch bereikbaar is. Maar mijn ervaring is toch echt in al die jaren dat ze altijd binnen 24 uur op mail reageren. Weet je echt zeker dat je het juiste mailadres hebt gebruikt??? Dus klantenservice@hbm-machines.com

Zie verder wat er op de website staat.
Bekijk bijlage 126045
Heb via dat emailadres alsook via de website een formulier ingevuld en tot op heden nog geen reactie.. We zijn tot op heden heel tevreden maar vinden het spijtig dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn (dat voor een firma)

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.827
1.209
Riemst
Heb via dat emailadres alsook via de website een formulier ingevuld en tot op heden nog geen reactie.. We zijn tot op heden heel tevreden maar vinden het spijtig dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn (dat voor een firma)
Tenzij je uren aan de telefoon wilt wachten werkt mail gewoon beter. Als het intern tenminste goed geregeld is. Iemand die de mail naar de juiste persoon doorstuurt en dat die persoon dan het nodige doet (wat ook terugbellen kan zijn).

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.