HBM 600 op 380V te koop aangeboden. Nieuwe machine.

Status
Niet open voor verdere reacties.

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
466
122
Middelburg
Daar gaan we weer, volgens mij is daar de pm voor uitgevonden, heb je vragen stuur de verkoper een bericht simpel toch?,..... en heb je echt behoefte om dit ter discussie te stellen, open dan een topic die daar voor bedoelt is succes!!!
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.452
397
Dordrecht
Daar gaan we weer, volgens mij is daar de pm voor uitgevonden, heb je vragen stuur de verkoper een bericht simpel toch?,..... en heb je echt behoefte om dit ter discussie te stellen, open dan een topic die daar voor bedoelt is succes!!!
Zie mijn post, dat jij het niet interessant vindt maakt niet dat het voor anderen wel van belang kan zijn....
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
466
122
Middelburg
Zie mijn post, dat jij het niet interessant vindt maakt niet dat het voor anderen wel van belang kan zijn....
Of ik het wel of niet interessant vind doet er helemaal niet toe, je gaat niet in iemands verkooptopic discussiëren of nog gekker aannames plaatsen. Volgens mij ben ik duidelijk geweest in mijn voorgaande post en voor de rest i rest my case ciao.

Ps En met de aannames bedoel ik niet jou persoonlijk Emilio dit even voor alle duidelijkheid
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: fritske

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.923
848
Oss
En dan beweer ik tegen heel veel mensen vaak dat dit zo’n vriendelijk forum is waar mensen op een voorkomende manier met elkaar omgaan.. jullie zijn weer goed bezig met met elementen van zelfonderzoek, ego en positiviteit.
+1
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.452
397
Dordrecht
En dan beweer ik tegen heel veel mensen vaak dat dit zo’n vriendelijk forum is waar mensen op een voorkomende manier met elkaar omgaan.. jullie zijn weer goed bezig met met elementen van zelfonderzoek, ego en positiviteit.
Prima, dus er is geen open discussie meer mogelijk? Dan kun je het forum opdoeken.
Over oordelen gesproken zeg (je kunt het uiteraard indirect proberen te doen, maar dat maakt geen verschil).....

Ps. Het aantal MP advertenties (ook die van nieuwe gasten zoals hier die nul hebben bijgedragen en dus terecht worden bevraagd naar de intenties) is volgens mij nog steeds stijgende......
 
Laatst bewerkt:

G-P

Nieuw lid
3 aug 2023
18
10
Ravenstein
Prima, dus er is geen open discussie meer mogelijk? Dan kun je het forum opdoeken.
Over oordelen gesproken zeg (je kunt het uiteraard indirect proberen te doen, maar dat maakt geen verschil).....

Ps. Het aantal MP advertenties (ook die van nieuwe gasten zoals hier die nul hebben bijgedragen en dus terecht worden bevraagd naar de intenties) is volgens mij nog steeds stijgende......
Je maakt het nu wel heel erg persoonlijk! Geen idee waar je het allemaal over hebt en ik wilde eigenlijk niet meer reageren op dit soort negatieve...............onzinige reacties maar helaas!! Succes ermee, dit was voor mij de laatste!

Ps, ik ben een vakidioot, een vakman, een echte houtberwerker in hart en nieren en dat al bijna 40 jaar!!
Maar dat wist je zeker ook al??
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 48rmc

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.452
397
Dordrecht
Je maakt het nu wel heel erg persoonlijk! Geen idee waar je het allemaal over hebt en ik wilde eigenlijk niet meer reageren op dit soort negatieve...............onzinige reacties maar helaas!! Succes ermee, dit was voor mij de laatste!

Ps, ik ben een vakidioot, een vakman, een echte houtberwerker in hart en nieren en dat al bijna 40 jaar!!
Maar dat wist je zeker ook al??
Ik maak het niet persoonlijk (lees gasten even als leden das wat ongelukkig verwoord) en ik heb het niet specifiek
over jou, maar over de ontwikkelingen in het algemeen op het forum, waarbij enig wantrouwen zeer zeker op zijn plaats is gezien de recente ontwikkelingen op MP. (De site, niet de afdeling hier)
Draag ajb wat inhoudelijks bij zou ik zeggen, ik zie liever projecten of inhoudelijke vragen dan nog meer verkoop om onduidelijke redenen door iemand die verder nieuw en dus onbekend is.
Ik blijf erbij dat iemand eerst een stuk of 10 berichten zou moeten plaatsen voordat hij van MP gebruik mag maken, dat voorkomt veel vragen. Een veelposter krijgt deze vragen niet, want die is bekend en vertrouwd.....
 
  • Leuk
Waarderingen: rinus

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
466
122
Middelburg
Je maakt het nu wel heel erg persoonlijk! Geen idee waar je het allemaal over hebt en ik wilde eigenlijk niet meer reageren op dit soort negatieve...............onzinige reacties maar helaas!! Succes ermee, dit was voor mij de laatste!

Ps, ik ben een vakidioot, een vakman, een echte houtberwerker in hart en nieren en dat al bijna 40 jaar!!
Maar dat wist je zeker ook al??
Jammer dat dit gebeurt G-P maar trek je het vooral niet te veel aan, er zitten altijd mensen tussen die belerend en alles honderdduizend keer beter weten, vooral schijt aan hebben, het forum is zeer informatief dus al een reden te meer om gebruik te blijven maken en sommige van de leden zijn echt top gasten. Ik wens je ondanks dit alles een voorspoedige verkoop en blijf vooral gebruik maken van dit forum, doen hé!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.069
1.700
Terkaple
www.woodworking.nl
Als ik geïnteresseerd zou in zijn in deze zaag en daarna alle reacties lees, zou ik waarschijnlijk afhaken. Niet omdat de zaag niet goed is, of de prijs niet klopt, maar vanwege het onderlinge gedoe.

Kunnen we afspreken dat we wat meer respect hebben voor de verkoper en de potentiele koper en dat we niet tussenbeide komen als we niet van plan zijn om tot koop over te gaan. Er is best een groep forummers die vanwege het marktplein op het forum kijken en iets aanbieden of willen kopen. En dat is helemaal prima!

Mijn advies aan de topicstarter is, om in een nieuwe post nog een keer de zaag aan te bieden. Lees de reacties in dit draadje door, zodat je met deze opgedane wijsheid een wat completer aanbod maakt.

Thnx,

jaap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.