HBM 12” vlak van dikte: Te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

PanWood

Actieve deelnemer
5 jul 2022
27
1
Wageningen
Hallo allemaal, hierbij wil ik mijn HBM 12” (30 cm) vlak van dikte, 230V verkopen. Ik kocht dit van een vriend op dit forum op 16 februari 2023.

zie die originele website van dit item:
https://www.woodworking.nl/threads/hbm-12”-vlak-van-dikte- langgatboor-en-motafzuiger.37258/#post-438442

Dit komt ook met een ander paar mesjes. Deze machine werkt prima. Het hek is aangepast en staat nu loodrecht. Ik heb een paar van het mes geslepen met een eenvoudige slijpmal (je kunt deze mal ook hebben, foto). Het enige wat ik niet leuk vind is dat de rol die het hout door de vandiktebank duwt beter strakker gemaakt kan worden. Maar hoe dan ook, dit is een mooie machine voor normaal houtwerk.

Ik heb deze gekocht voor 300 euro, en ik vraag er 260 euro voor. Je kunt het in Wageningen bekijken en testen.
 

Bijlagen

  • vvd 1.jpg
    vvd 1.jpg
    138,7 KB · Weergaven: 106
  • vvd 2.jpg
    vvd 2.jpg
    132,2 KB · Weergaven: 98
  • vvd 3.jpg
    vvd 3.jpg
    101,1 KB · Weergaven: 103
  • vvd jig.jpg
    vvd jig.jpg
    36 KB · Weergaven: 107

esanfelix

Nieuw lid
9 sep 2021
1
0
Nijmegen
Hallo.

Ik heb interesse. Ik probeerde meerdere keren een pb te sturen, maar dat lukt niet. Ik krijg altijd dit bericht :

Je inhoud kan niet ingediend worden. Dit is waarschijnlijk omdat je inhoud spam-achtig is of ongepaste elementen bevat

@PanWood kan je misschien proberen om een pb te sturen?

Edit: het is gelukt. Je heb een pb.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.