Harvey zaagtafel HW110SE S30

Status
Niet open voor verdere reacties.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik denk dat hij hem wil verkopen. De machine staat ook op marktplaats. Hij is nu even de forumregels aan het lezen en komt dan met de aanvullende informatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Afgezaagd en jaap

Sietze S

Nieuw lid
29 sep 2023
5
3
Emmeloord
Het is werkelijk een mooie machine. Heel precies, sterk en makkelijk in gebruik. Heel goed instelbaar en fijn af te stellen. In september 2016 in gebruik genomen. Er zit een perfect onderstel bij met zwenkwielen en twee stelschroeven om te levellen op een ongelijke vloer. Daarnaast nog een JC-80 mal van Harvey om pennen mee te maken en een schuifdak voor afkortwerk. Nog het eerste zaagblad wat aangeeft dat het gebruik relatief beperkt is geweest. Ik verkoop omdat ik een formaatzaag heb gekocht van Felder.

Vraagprijs €2250

Ps: ligt aan mij maar gebruik van deze site is nieuw voor me en is niet heel intuïtief🫣
 

mink

Actieve deelnemer
6 jul 2021
395
173
Groene Hart
Welkom als lid, @Sietze S , en ik hoop dat je iemand blij kunt maken met de zaagmachine.
Dit is een actief forum, waar we klaar staan om te helpen. En waat we vaak een aanbod zien zonder de verplichte prijs en locatie. Vandaar de reactie van Chevy66.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
Welkom @Sietze S , ik heb dezelfde zaagtafel en kan 'm aan iedereen aanbevelen die een zaag zonder rolwagen zoekt. Inderdaad super nauwkeurig in te stellen en zeer krachtig. Als ik er nog geen had, kwam ik 'm ophalen, maar helaas...
Ook een leuke upgrade trouwens.

Maar nog wel even een vraag namens mogelijk geïnteresseerden, zou je nog een paar foto's van de machine zelf (dus hoe deze nu bij jou staat) willen plaatsen ipv alleen een productfoto van de fabrikant? Dan is namelijk ook te zien in welke staat de machine is (of deze inderdaad in de staat is zoals je schrijft, en of er bijvoorbeeld geen roestvlekken op het tafelblad zitten oid). Het ontbreken van goede foto's kan voor sommigen een reden zijn om niet te reageren.

En is deze af te halen in Emmeloord zoals ik zie aan je profiel?
 

Sietze S

Nieuw lid
29 sep 2023
5
3
Emmeloord
Nog een paar foto’s van de machine
 

Bijlagen

  • D38BEAAC-80BE-4D61-9A5E-54D826F40244.png
    D38BEAAC-80BE-4D61-9A5E-54D826F40244.png
    475,2 KB · Weergaven: 123
  • 81B58B45-02BD-4102-9A9C-65D1ED8F403E.png
    81B58B45-02BD-4102-9A9C-65D1ED8F403E.png
    507,6 KB · Weergaven: 117

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
290
53
Ik vind de foto’s die je toont erg karig en incompleet en dat geeft mij een beetje de indruk dat je iets wilt verbergen. Het zal wel niet zo zijn maar zet er even een stuk of 10 foto’s op, dat verkoopt zichzelf. Overigens ben ik geen geïnteresseerde dus doe met dit advies wat je wilt :) succes met de verkoop
 
  • Leuk
Waarderingen: dragonhaertt

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Ik vind de foto’s die je toont erg karig en incompleet en dat geeft mij een beetje de indruk dat je iets wilt verbergen. Het zal wel niet zo zijn maar zet er even een stuk of 10 foto’s op, dat verkoopt zichzelf. Overigens ben ik geen geïnteresseerde dus doe met dit advies wat je wilt :) succes met de verkoop
Ik zou dit soort kritiek de volgende keer anders verwoorden. Vooral de woorden ik heb de indruk dat je iets wil verbergen zijn erg bot. Als je zoiets zegt moet je wel met gefundeerde redenen komen. Bovendien vraag ik me af of je wel 10 foto's in een post krijgt.
 

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
290
53
Het was niet lullig bedoeld maar kwam misschien wel zo over, excuses daarvoor. Fijn dat de machine een nieuwe eigenaar heeft gevonden
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap en Wim Kluck

Yozu

Actieve deelnemer
12 jul 2020
117
67
Spijkenisse
Toch nog even reageren.

Normaal reageer ik niet op dit soort berichten maar wil dit toch even kwijt.

Omdat de TS niet genoeg foto’s plaatst heeft hij iets te verbergen. Serieus, in wat voor wereld leven we.

Ik kan vertellen dat de machine er smetteloos uitziet en dat TS niets heeft te verbergen wat betreft deze machine. Hoe weet ik dat? Door simpel een bericht naar TS te sturen met het verzoek of mijn broer langs mag komen om de machine te bekijken. Dat was allemaal geen probleem.
Uiteindelijk ben ik niet tot koop overgegaan maar dat heeft een andere reden die niets met de staat van de machine heeft te maken.
ik weet ook wie hem heeft gekocht en die zal heel veel plezier van de machine hebben.
 

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
290
53
De wereld waarin we leven is precies wat mij zo argwanend maakt. In mijn ogen is dit hetzelfde als een auto op marktplaats zetten met alleen een foto van de buitenkant. Wil je die auto dan eigenlijk wel verkopen? Want ik zou daar in ieder geval zeker niet op af gaan, voor mij is dat een grote red flag. Ik had het misschien anders kunnen verwoorden en daar ben ik ook op terug gekomen, maar mijn punt staat.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Het werk meestal precies anders om. De machines met mooie verhalen en gelikte foto's zijn de machines waar je met argwaan naar moet kijken. Net zo als met auto's. Iemand die gewoon zijn zaag wil verkopen, zet er gewoon een foto bij van de zaag. Hij gaat er eigenlijk van uit, dat de mensen die op zoek zijn naar een zaag, er net zo in staan. Die nemen contact op en komen kijken met het geld in hun zak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yozu
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.