Harvey kopen Noord Nederland

jabjab

Actieve deelnemer
10 mei 2011
259
130
Leeuwarden
Hallo,

Over een paar maanden wordt ons nieuwe huis opgeleverd en krijg ik iets meer klusruimte. Ik ben me al een tijdje aan het oriënteren op een zaagtafel en neig naar de Harvey (230v).

De aanbieders die ik kan vinden zitten in Utrecht en Rotterdam maar dat is wel een eindje toeren vanuit Leeuwarden. Zijn er in het noorden ook leveranciers van Harvey? Ik las in een oud draadje iets over een leverancier in Burgum maar kan hier verder niets over vinden.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Gewoon een dagje voor uitkiezen.
Heb ik destijds ook gedaan.
Tis ff een ritje maar ach je kab het zittend redden.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Ja ik ben ook naar rotterdam geweest.
Behulpzame man daar en meteen een rondleiding gehad langs alle machines daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

jabjab

Actieve deelnemer
10 mei 2011
259
130
Leeuwarden
Ja, ik heb hier veel goede dingen gelezen over Rotterdam. Maar even kijken kost dan direct een complete dag. Ik zou het handig vinden als een leverancier iets meer in de buurt zit. Maar blijkbaar zijn dit de enige twee in Nederland..
 

Jan1988

Actieve deelnemer
4 jul 2017
37
0
Omg. Eindhoven
Peulen in Rotterdam ben ik zelf echt super tevreden over! Ben er zelf ook geweest voor een Harvey, en het was geen probleem om daar na sluitingstijd nog even te komen kijken.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik heb vroeger zaken gedaan met vdh in utrecht en ik heb er geen klachten over. Maar ik heb wel gehoord dat ze sommige klanten niet zien staan. Dat is wel uit tweede hand. Volgens mij zijn ze nu overgenomen maar dat weet ik niet zeker.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.753
979
Omgeving Eindhoven
Voor mij idem. Ben een paar jaar geleden voor een harvey wezen kijken, maar had niet helemaal het fijne gevoel in Utrecht. Werd niet echt geholpen, men wist eigenlijk niets over de machine te vertellen. Ben verder niet op zoek gegaan, omdat deze toch te groot bleek om door mijn schuurdeur te passen.
Tot ik een tijdje later bij de houtbeurs in de brabanthallen met iemand van peulen aan de praat raakte, die me wel info wilde geven en ook Meteen meedacht. En meteen met een oplossing kwam over hoe ik de zaag kon aanpassen zodat e.e.a. demontabel en dus smal genoeg werd om bij groot gebruik naar buiten gereden te kunnen worden door een normale achterdeur.
Uiteindelijk de zaag niet daar gekocht, maar 2e hands via dit forum, omdat die toen voorbij kwam voordat ik vond dat ik genoeg gespaard had om een volledig nieuwe zaag te kopen.
Die zaag kwam oorspronkelijk ook bij Peulen vandaan, en daarbij kreeg de vorige eigenaar de tafels niet goed afgesteld. Machine is toen opgehaald door hen en aangepast zodat alles goed na te stellen was, en na bezorging is de monteur nog meerdere uren bezig geweest om “m helemaal goed af te stellen, als ik het verhaal mag geloven. Geheel uit service en zonder moeilijk doen.

Vorig jaar weer bij VDH geweest voor een Jet vlakvandiktebank. Moest daar toch in de buurt zijn, dus de gok maar genomen. Hetzelfde verhaal, zo van “daar staat’ie en je zal “m toch wel niet kopen“, dus we nemen niet de moeite om je uitleg te geven. Ook zou er een offerte gemaakt worden, toen ik deze na 2 dagen kreeg was dat gewoon de prijs op de website en niets anders.
Ben toen doorgereden naar Barneveld en heb daar een Hammer gekocht, mede vanwege de goede service daar.

Ja, ik heb hier veel goede dingen gelezen over Rotterdam. Maar even kijken kost dan direct een complete dag. Ik zou het handig vinden als een leverancier iets meer in de buurt zit. Maar blijkbaar zijn dit de enige twee in Nederland..
Woont er niet iemand met een Harvey bij jou in de omgeving waar je kan gaan kijken? Dan hoef je daarvoor niet naar R”dam en hoef je daarna alleen nog maar te bestellen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.