hapfo 5000m

blackarmor

Actieve deelnemer
6 mrt 2014
189
2
kapelle op den bos Belgie
in goed werkende staat
zeer solide bouw echter betrekkelijk makkelijk te transporteren vermits het bed met maar 8 bouten vastzit op de kop en de voet
is origineel een copier draaibank maar is door de beitelsteun en standaard m33 draad ook op de gewone manier te gebruiken.
specs
25cm centerhoogte
85 cm bedhoogte
2M10CM Lang ( dat is het bed zonder de kop ) 21cm breed 2cm dik bed
30mm schacht beitelsteun.
motor met naar keuze 220v mono of drie fase frequentiesturing ( allen bradley dus deftige kwaliteit ) . en 4 standen met de riem en is een dubbele snelheids motor 1425/2850 rpm 1.4kw


m33 met mk 3 kop en tailstock mk2 ( het handvat van deze is beschadigt )




copier inrichting is er grotendeels bij , dubbele beitelhouder , aandrijfmotor, profielhouder, volledige elektrische sturing deze is in een keer gedemonteerd en gelabeld voor terug te monteren (deze heb ik niet getest) enkel de motor hiervan is afgeknipt maar lang genoeg om terug te monteren . enige wat ik weet dat ontbreekt is die grote ring die de vierkante balken rondmaakt in 1 bewerking .


tussen de centers ( deze is met een adapter mk 2 naar mk dus scheelt nog klein beetje ) 173cm
verkoop deze vanwege dat deze te lang is om deftig te plaatsen en ik heb een kortere met dezelfde kophoogte . deze kan vrij makkelijk ingekort worden moest de koper dit willen
bank heeft weinig draaiuren ( komt uit school )
af te halen te kapelle op den bos belgie . werkend te zien kopier inrichting eventueel apart . vraagprijs 1750
maar bieden staat vrij .
fotos op 2dehands ② hapfo 5000m hout draaibank - Draaibanken | 2dehands
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.