Het Engelse tijdschrift FineWoodworking is ook ook op de app (gratis) beschikbaar. Erg leuk om dit blad af en toe door te bladeren.
tsja, ik moet @Wim Kluck gelijk geven, deze zin is voor interpretatie vatbaarHet Engelse tijdschrift FineWoodworking is ook ook op de app (gratis) beschikbaar.
Je kunt het “subscribe” veld wegklikken en dan gewoon lezen, werkt in elk geval op de ipad. Bedankt.interessant. Ik betaal er niets voor. Ik kan de inhoud lezen.
Ik krijg het magazine niet meer te lezen, tenzij ik 39,99 euro betaal voor een jaarabonnement.Ja net gedownload. Werkt! Henk bedankt.
Ben wel benieuwd hoe lang dit mogelijk blijft. Meestal word er gemonitord hoeveel downloads er zijn. Grote afwijkingen gaan opvallen. We zien het wel. Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan.
Ja helaas herken ik dit. Er is een paar weken geleden een nieuwe versie van de app (iphone) uit gekomen. Nu is inderdaad niets meer gratis te lezen. Ook geen oudere edities die in eerdere versies wel te lezen waren.Ik krijg het magazine niet meer te lezen, tenzij ik 39,99 euro betaal voor een jaarabonnement.
Nog iemand met dit "probleem"?