Hammer K3 Winner + extra's

vuwavuwa

Nieuw lid
3 sep 2019
19
0
Belgie, Genk
Hammer K3 Winner
Zaagbreedte 1250mm
Voorbereiding groeven
Roltafel 2000mm
Oplegtafel 1100mm
Afkortaanslag 1300mm
Telescopische verlenging
Rij-inrichting

Prijs: €4995 excl. BTW (21%)
Locatie: Lanklaar, Limburg

Gaat weg met amper 10-tal draaiuren door andere plannen.
Kijk ook naar mijn andere advertenties voor meer machines.
 

Bijlagen

  • IMG_6578.jpg
    IMG_6578.jpg
    136 KB · Weergaven: 268

vuwavuwa

Nieuw lid
3 sep 2019
19
0
Belgie, Genk
Tjonge, je hebt mooi spul te koop. 'Andere plannen': Wat ga je nu doen, kantklossen?

Het idee was om een bijberoep te doen in houtbewerking maar dit is er nog niet van gekomen in de laatste 2 jaar door drukte van mijn hoofdberoep. Dus in de zure appel moeten bijten en beslissen om dit idee te laten varen. Mogelijks dat ik dit later wel ga terug opnemen maar om al die jaren deze mooie (nieuwe) machines te laten staan, dat zag ik ook niet zitten. Daar is het veel te mooi spul voor.
 

wmdebruin

Actieve deelnemer
11 mei 2020
25
9
Het idee was om een bijberoep te doen in houtbewerking maar dit is er nog niet van gekomen in de laatste 2 jaar door drukte van mijn hoofdberoep. Dus in de zure appel moeten bijten en beslissen om dit idee te laten varen. Mogelijks dat ik dit later wel ga terug opnemen maar om al die jaren deze mooie (nieuwe) machines te laten staan, dat zag ik ook niet zitten. Daar is het veel te mooi spul voor.
Heel herkenbaar, jammer,!

Ik heb exact hetzelfde probleem. 3 jaar geleden een CNC en een Hammer A3-31 gekocht maar nog geen projectje op gemaakt. Vanaf 1-1 jl. 80% gaan werken en nu heb ik de CNC inmiddels aan de praat dus er is hoop!

Succes!
 

GijsVee

Nieuw lid
11 jan 2021
1
0
Kun je aangeven wat de "footprint" afmetingen zijn voor deze machine?

Zit er een voorritser op?
 

Curling

Nieuw lid
30 aug 2020
12
6
Kan je de voorriters nog makkelijk installeren of is dat niet voorzien? Dat vind ik niet meteen eenduidig terug op hun website.
Vallen de tafelverbreding en roltafel makkelijk te demonteren?
 

vuwavuwa

Nieuw lid
3 sep 2019
19
0
Belgie, Genk
Kan je de voorriters nog makkelijk installeren of is dat niet voorzien? Dat vind ik niet meteen eenduidig terug op hun website.
Vallen de tafelverbreding en roltafel makkelijk te demonteren?
De voorritser is altijd te monteren zover ik me herinner van de vertegenwoordiger zijn uitleg.
De tafelverbreding en roltafel zijn heel makkelijk te demonteren (dit heb ik pas gedaan voor plaats te maken al).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.