Hammer K3 e-classic

Atmoz

Actieve deelnemer
Nice! wat heb je gekocht?

Hammer K3 basic + Hammer N4400 met de x-life uitbreiding.
En daarbij een Felder AF14 + alle benodigde accessoires :cool:

3 foto's zeggen meer dan 1000 woorden:

Hammer_N4400_X-life.jpg



Hammer_K3_Basic.jpg



Felder_AF14.jpg


Heb je nog voordeel gehad van hun kerst acties?

Ik heb een leuke totaalprijs gekregen. Moesten nog slangen, klemmen, verdelers, zaagbladen, etc... bij :D


Ik heb trouwens hier: http://www.venditautensili.it/ mijn zaagbladen gekocht. Scheelt een stuk zelf met verzendkosten.

Oh top, hartstikke bedankt voor de link!!


Proficiat. Wat is het geworden? K3 Basic? En hoeveel heb je betaald als ik mag vragen? Mag ook via PB.
Ik overweeg momenteel dezelfde aankoop...

Dankjewel!
Ik stuur je wel effe een PB :)


Groet,

Atmoz
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Wow, heb je jouw kerstbonus al binnen? Mag ik een sleutel van jouw garage, zodat ik af en toe kan komen kwijlen (en stiekem iets zagen)?
 
P

Pel

Guest
Mooie oerdegelijk machines Atmoz, daar kom jij wel de komende winters en zomers wel mee door.

Groet Pel.
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Wow, heb je jouw kerstbonus al binnen? Mag ik een sleutel van jouw garage, zodat ik af en toe kan komen kwijlen (en stiekem iets zagen)?

Als we elkaar nog iets beter kennen vind ik dat geen probleem :)
Zeker niet als je me dan ook nog wat dingen bij leert ofzo.


Dat zijn hele mooi machines Atmoz.

Dank :cool:


Nou Atmoz, je zorgt goed voor jezelf.
Dat ziet er goed uit man.

Haha thanks :D

of de Sint is laat of de kerstman vroeg dit jaar.

Mooi spul hoor.
Geniet er van

Dankjewel!!


Mooie oerdegelijk machines Atmoz, daar kom jij wel de komende winters en zomers wel mee door.

Groet Pel.

Thanks Pel. Dat gaat inderdaad zeker lukken!


Leuke reacties allemaal, thanks daarvoor.
Het wachten valt niet mee kan ik jullie zeggen. Ik heb vrijdagnacht zelfs over m'n zagen gedroomd :p

Greetz / fijne avond,

Atmoz
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
Toch geen nachtmerries hoop ik?:cool:

Maar zonder gekheid, prachtige machines, voor mij zouden het inderdaad dromen blijven, veel plezier ermee! Nu maar hopen dar kerst en nieuwjaar snel voorbij zijn en je machines geleverd gaan worden.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Het wachten valt niet mee kan ik jullie zeggen. Ik heb vrijdagnacht zelfs over m'n zagen gedroomd :p

Ze zeggen wel 'ns, tsjonge wat lag jij te snurken vannacht, lag je een paar bomen door te zagen?
Dat zou in jouw geval zomaar eens het geval kunnen zijn dus....
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Toch geen nachtmerries hoop ik?

Haha, nee absoluut niet :p



Maar zonder gekheid, prachtige machines, voor mij zouden het inderdaad dromen blijven, veel plezier ermee! Nu maar hopen dar kerst en nieuwjaar snel voorbij zijn en je machines geleverd gaan worden.

Tja, ik kreeg vandaag bericht dat ze begin maart geleverd zouden worden. Toch nog effe wachten dus...



Ze zeggen wel 'ns, tsjonge wat lag jij te snurken vannacht, lag je een paar bomen door te zagen?
Dat zou in jouw geval zomaar eens het geval kunnen zijn dus....

Whahahaha, scherp! :D

Ik kreeg via een ander forum trouwens een opmerking over de K3 basic... De 90 graden aanslag zou niet correct/goed werken. Daar had Marius (bekende jonge Duitse woodworker/Youtuber) een oplossing voor. En inmiddels had hij contact gehad met Felder, en hebben ze dat probleem opgelost. Best wel cool eigenlijk. Die jongen is in de 20 ofzo, en leert de engineers bij Felder effe hoe 't moet :cool: (En fijn voor mij, hoef ik dat niet meer zelf te doen).
 

CK3v1N

Actieve deelnemer
25 feb 2014
97
1
Proficiat met de aankoop Atmoz. Ik ben ook geïnteresseerd in die Hammer K3. Mag ik vragen hoeveel je deze betaald hebt? Veel prijzen zijn er op het net niet te vinden...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.