Hammer A3-31

Batavus

Actieve deelnemer
29 dec 2019
197
189
Driebergen Rijsenburg
De Hammertjes zijn idd niet goedkoop. Maar ook helemaal niets duur! Alleen als je deze vergelijkt met een professionele schaafbank dan zie je wel degelijk verschil. Als ik een timmerbedrijf was dan had ik een andere machine gekocht. En ook een aparte vlakbank en vandikte bank.

De hammer lijn vult het gat tussen hobby en professionele machines. En dat doen ze op een goede manier Denk ik. De reden voor mij om deze te kopen? Goed timmerwerk begint met een goede basis, en dat is geschaafd hout van consistente dikte. Was ie duur? Nee, maar hij kostte wel een hoop geld :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Guus2

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
610
61
Flakkee
Ik werk nu met een JET vlakbank en een losse JET vandiktebank. Deze machines zijn uiterst precies afgesteld en ik haal er ook een mooi schaafbeeld uit. Nu is zo'n Hammer VVD wel echt super. Helemaal met een silent as. Ik heb daarom laatst ook een offerte aangevraagd. Maar ik kwam (incluis wat korting) op ruim €3500 euro voor een A26???. Mijn inziens echt te duur voor puur de hobby.
 
  • Leuk
Waarderingen: Batavus

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.