Hallo allemaal ;-)

padawatje

Nieuw lid
21 aug 2026
5
5
Antwerpen, BE
Hallo allemaal,

ik heb deze week voor het eerst hier iets gepost, dus kan ik mij evengoed maar even netjes voorstellen.

Naam: Jeroen, 51 jaar oud, wonende in Antwerpen. Ik knutsel al sinds mijn tienerjaren graag met hout (begonnen met skate ramps in de jaren '80 :D).

Maar ik ben volledig autodidact en klooi eigenlijk maar wat aan met elektrisch gereedschap en schroeven, traditionele technieken heb ik geen kaas van gegeten.
(Dat elektrisch gereedschap heeft mij trouwens ooit 2 vingers gekost, maar dat is een ander verhaal ...)

Volgende week begin ik eindelijk aan een formele opleiding houtbewerking aan de Academie voor Schone Kunsten in Antwerpen. Daar kijk ik enorm naar uit !

Edwin_de_V

Actieve deelnemer
12 jun 2025
41
27
41
Nijkerk
Welkom op het forum! Heel veel succes met de opleiding en het verhaal van de twee verdwenen vingers hoor ik nog eens graag (om van te leren natuurlijk).

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.