Guus stelt zich voor

Guus'56

Actieve deelnemer
9 jan 2012
63
0
Apeldoorn
Ik maak graag meubels. Zal t.z.t. foto's plaatsen! Ik heb nu meer tijd en wil me graag gaan bezighouden met het maken van houtsculpturen. Moet nog helemaal bij de basis hiervan beginnen (houtsoorten, technieken, gereedschappen) en ook spullen hiervoor aanschaffen. wie weet geschikte cursus?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Welkom Guus !! Volgens mij is er wel plek in Arnhem. Eventueel kan ik je wel de contactgegevens van een houtbewerker daar geven. Stuur dan maar een pb
 

Guus'56

Actieve deelnemer
9 jan 2012
63
0
Apeldoorn
rickkoorman zei:
Welkom Guus !! Volgens mij is er wel plek in Arnhem. Eventueel kan ik je wel de contactgegevens van een houtbewerker daar geven. Stuur dan maar een pb

Bedankt Rick. Mijn eigen speurtocht heeft inmiddels opgeleverd dat ik me heb aangemeld voor een cursus houtbewerking. En ik heb ook al een werkruimte gevonden waar ik kan houtbewerken.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Guus, geen moeite hoor. Ik probeer altijd mensen te helpen waar het kan. Ben wel benieuwd naar je werkplek. Lijkt me leuk om eens te komen kijken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.