IK zal hieronder een paar foto's plaatsen van mijn mobiele "werkplaats". Het beestje weegt (denk ik) zo'n 150 tot 200kg en de ribben zijn aluminium L-profielen met een dikte van 9mm (die ik goedkoop heb kunnen kopen). Ik heb aan de lange zijden een neerklapbare (is dat een goed woord?) frees- en zaagtafel gemonteerd. Bovenop staat verankerd een zaag-, schuur en vandikte bankje, voor het kleine werk. Aan beiden zijden heb ik spatwaterdichte stekkerdozen gemonteerd, waarbij aan 1 zijde de ingebouwde stofzuiger aan gaat wanneer aangesloten electrisch gereedschap wordt gebruikt.
Eveneens heb ik een aan- uit-schakelaar voor de ingebouwde bovenfrees en zaagmachine gemonteerd. Dit alles is nog steeds in ontwikkeling. Het grootste probleem was voor mij de steunen voor beiden neerklapbare bladen van 2 x 18mm dikte. Maar dat houdt zich wonder boven wonder precies zoals ik in gedachte had. Door het totale gewicht heb ik gelukkig geen zij-steunen nodig.
De 2 vaste wielen en 2 zwenkwielen hebben elk een draagkracht van 150kg. "Guusje goes heavy."
Oja, en de lengte is +/- 120cm en de breedte is excusief "geleiders" +/- 70cm. Hoogte blad (uitgeklapt) 87cm.
Zo en dan nu de foto's.
Wanneer iemand leuke of goede ideeën heeft, laat maar horen.

Eveneens heb ik een aan- uit-schakelaar voor de ingebouwde bovenfrees en zaagmachine gemonteerd. Dit alles is nog steeds in ontwikkeling. Het grootste probleem was voor mij de steunen voor beiden neerklapbare bladen van 2 x 18mm dikte. Maar dat houdt zich wonder boven wonder precies zoals ik in gedachte had. Door het totale gewicht heb ik gelukkig geen zij-steunen nodig.
De 2 vaste wielen en 2 zwenkwielen hebben elk een draagkracht van 150kg. "Guusje goes heavy."
Oja, en de lengte is +/- 120cm en de breedte is excusief "geleiders" +/- 70cm. Hoogte blad (uitgeklapt) 87cm.
Zo en dan nu de foto's.
Wanneer iemand leuke of goede ideeën heeft, laat maar horen.