Gude GTKS 1800 PRO zaagtafel met motorprobleem

Charles55

Actieve deelnemer
11 aug 2015
62
0
Inderdaad netjes afgewerkt van Güde en Elektroplus.
Nu nog plek maken in de schuur. Het is overigens wel een gevaarte wanneer hij helemaal uitgeklapt staat, maar super stabiel.
image.jpgimage.jpg
 

Charles55

Actieve deelnemer
11 aug 2015
62
0
Hij moet hier ergens komen. De linkerwand moet opnieuw ingericht gaan worden zodat de Dewalt in opklapstand naast de freesmachine kan komen te staan. Ik denk er over om een kastenwand te maken waar alles in kan.
image.jpg
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    86,2 KB · Weergaven: 76
P

Pel

Guest
Mooie machine Charles, gelukkig uit eindelijk toch een goede oplossing voor jou en Elektroplus, zulke avonturen moet je niet teveel meemaken, dat vreet energie en ergernis van een mens. Maar gelukkig heb je de nieuwe Dewalt binnen, makkelijk opklapbaar, zelf heb ik een Dewalt lintzaag nooit geen problemen mee gehad loopt prima. Dewalt is toch een gerenommeerd merk, tenminste op de bouw valt de gele kleur van Dewalt mij redelijk vaak op.

Groet Pel.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Daar ga je een hoop plezier mee beleven, ik heb deze nu een half jaartje en zaag er alles mee tot op de halve mm nauwkeurig, onlangs een incra miter gauge erbij gekocht en gebruik de afkort en invalzaag eigenlijk nooit meer.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.