Hierbij mijn introductie, ik ben inmiddels op vele manier vaak op dit forum uitgekomen voor antwoorden op vragen. Onderwerpen die mij vooral hiertoe trokken waren vragen zoals de beste lijm voor bepaalde toepassingen, maar ook over overige verbindingstechnieken deuvel lengte breedte en wat niet te doen
. Dit ivm verschillende klussen zoals het inkorten van deuren, plaatsen van eigenaardige profielen kozijn.
Zelf ben ik meer in de metaaltechniek thuis dus is dit forum een goede bron van informatie (maar ook veel leeswerk als je totaal niet begrijpt waar het over gaat zonder enige praktijk ervaring).
Nu in aanloop van het bouwen van een schuur is het moment toch daar dat ik een specifieke vraag heb, dus een eigen topic moet openen
Zelf ben ik meer in de metaaltechniek thuis dus is dit forum een goede bron van informatie (maar ook veel leeswerk als je totaal niet begrijpt waar het over gaat zonder enige praktijk ervaring).
Nu in aanloop van het bouwen van een schuur is het moment toch daar dat ik een specifieke vraag heb, dus een eigen topic moet openen