Gratis - Metabo/Elektra beckum houtmot ventilator (SPA 1200 onderdeel)

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
De fan van mijn oude EB 1000 afzuiger gaf de geest en toen heb ik op de gok een nieuwe besteld bij kruis voor een SPA 1200. Alles is nagenoeg hetzelfde, behalve de diameter van de as en de hoogte van de fan. Met andere woorden hij past niet :D Terugsturen kan helaas niet en weggooien is ook zonde.

Dus wie kan ik blij maken met deze ventilator? Voor een nieuw project of ter vervanging van de oude? Hij koste iets van €20 ex verzend en mag gratis weg. Verzenden kan natuurlijk, maar uiteraard tegen kostprijs.

fan1.jpgfan2.jpg
 

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Jammer dat je verkeerde hebt gekocht.
Mag ik vragen wat de diameter van de ventilator is en welke diameter de as moet hebben? Wanneer er iemand is die precies deze ventilator zoekt, sta ik "mijn plaats" af. Dat is omdat ik nu nog geen tijd heb om mijn "nieuwe afzuiging" af te maken.
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Het was een beetje een gok, kon geen maten vinden en had “haast”. Dus risico van t vak zeg maar ;)

Het asgat is 16mm, de diameter 295 mm en de hoogte is 95 mm.

Daarnaast zit er een interne spie in het asgat, net te diep om te meten (gok 3mm hoog) en krijg hem niet goed op de foto.
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Hi Guus, ik heb geen PM wel een bericht op mijn profielpagina (dus voor iedereen zichtbaar :D) Maar ik zal je zo direct een PM sturen met de antwoorden op je vraag.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.