mijn moeder verhuist van 1gezins naar kleiner huis en kan de volgende meubels niet meenemen
linkjes kan je aanklikken voor groter formaat. (als het goed is)
volhout (geen spaanplaat oid)

kloosterbankje

salon tafel

volhout ?? niet zeker wellicht mdf

rieten (loom) stoelen

wat weg is zal ik (als ik hoofd bericht kan bewerken) weghalen of een post achterlaten, ik wil best even mee helpen de auto in tillen
je kan voor de deur wel inladen
o en plint/profiel schaven ??,

er is nog een steigerplank van 2 meter (rood) en wat ander hout
We vragen er niks voor, een kleinigheidje voor moeders is wel gewaardeerd, een foto van je eindresultaat als je wilt is leuk
stuur een persoonlijk bericht (laat mijn contact details niet op internet achter), met wat je af wilt halen ga aub ervanuit in de avond ophalen ..
beste admin, dit bericht aub verwijderen na 20-juni dan gaat het naar de grof-vuil
linkjes kan je aanklikken voor groter formaat. (als het goed is)
volhout (geen spaanplaat oid)

kloosterbankje

salon tafel

volhout ?? niet zeker wellicht mdf

rieten (loom) stoelen

wat weg is zal ik (als ik hoofd bericht kan bewerken) weghalen of een post achterlaten, ik wil best even mee helpen de auto in tillen
je kan voor de deur wel inladen
o en plint/profiel schaven ??,

er is nog een steigerplank van 2 meter (rood) en wat ander hout
We vragen er niks voor, een kleinigheidje voor moeders is wel gewaardeerd, een foto van je eindresultaat als je wilt is leuk
stuur een persoonlijk bericht (laat mijn contact details niet op internet achter), met wat je af wilt halen ga aub ervanuit in de avond ophalen ..
beste admin, dit bericht aub verwijderen na 20-juni dan gaat het naar de grof-vuil