Gratis inspiratie - Axminster Skills Centre lockdown filmpjes

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Nu ik eindelijk zelf kan draaien ben ik weer actief aan het zoeken naar inspiratie en instructie, zeker nu "echte" cursussen even wat lastiger zijn tijdens de lockdown. Zodoende kwam ik op Instagram en Youtube de livestreams van Axminster's Skill Centre At Home tegen, die tijdens de lockdown 1 à 2 keer per week gemaakt worden. Achteraf terug te kijken op Instagram TV en YouTube: Login • Instagram en Axminster Tools & Machinery

Gastheer is houtdraaier en docent Colwin Way. Zeer de moeite waard, en ook interactief; de inhoud van de livestreams wordt aangepast op de vragen uit het "publiek".
 
Adrie Bezemer benut deze Corona tijd om zijn eigen website uit te breiden met een aantal techniekfilms, hij laat u kennismaken met o.a. het draaien van een hoed, een minitors, omkeer draaiwerk, kerstballen. Deze techniekfilms helpen om de lege uurtjes door te komen en vooral om kennis op te doen van een ervaren houtdraaier.
Naast de genoemde films komen er binnenkort nog enkele bij.
Van harte aanbevolen.
U vindt de website van Adrie op 2 manieren:
via de website van Radius, voor leden en vervolgens klikken op links, of direkt naar de website: www.houtdraaierbezemer.nl
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Dankjewel Nico! Heel fijn om meer materiaal te verzamelen op deze manier. Maar nu moet ik ook snel op zoek naar meer draaihout zodat ik zelf kan blijven draaien :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.