Gratis: Assortiment lijmklemmen

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
178
127
Echt
Heb hier nog een assortimenten aan lijmklemmen liggen waar ik niks meer mee doe. Meeste zijn vervangen door nieuwere Bessey klemmen.
Zijn hoofdzakelijk workmate klemmen en één stevige Bessey lijmklem. Betreft alle klemmen in de rode kaders op de illustratie.
Misschien handig voor de beginnende houtbewerker of mensen met een beperkt budget.

Maat (mm)Aantal
1005
1507
2002
2501
3001
4001
5001



Moeten voor het einde van de week weg anders gaan ze naar het oud ijzer.
Alleen afhalen.
 

Bijlagen

  • Lijmklemmen.jpg
    Lijmklemmen.jpg
    152,1 KB · Weergaven: 131
  • Leuk
Waarderingen: bert007 en jelmer

Roel22

Post veel
27 feb 2017
917
318
Moeten voor het einde van de week weg anders gaan ze naar het oud ijzer.
Mooi dat je ze weg geeft, (y) maar i.p.v. naar de oudijzerboer had je ze toch met hetzelfde gemak naar de kringloop kunnen brengen? Of naar zo'n tweede kans organisatie?
Gereedschap weggooien vind ik altijd zo zonde, dat kun je maar één keer doen en dan is het weg terwijl iemand er nog jaren lol aan had kunnen beleven.
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Is de deal rond? Zo niet heb wel interesse in de grote klem onder in beeld rood gekenmerkt.
 

Nabbles

Nieuw lid
17 jun 2021
11
0
Sittard
Ik heb ook interesse in wat er nog beschikbaar is. Woon in de buurt (Sittard) dus zou het op korte termijn kunnen ophalen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.