GRATIS AANGEBODEN 4 BANDEN, MET DEADLINE

Status
Niet open voor verdere reacties.

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik heb uit voorkeur 4 andere banden onder 1 van mijn auto's gezet, en de oude zijn nog lang niet af.

Het gaat om de Michelin Green X EnergySaver in de maat 205/60/R16. Komen onder een Ioniq Electric weg. Profieldieptes 3.5 voor en 5.0 achter, dus gezien de reputatie van deze band (en de nieuw-profieldiepte van 6.5mm), kunnen ze nog wel een tijdje mee. Geen diepte/droogtescheuren of andere beschadigingen, gewoon 4 nette banden voor op een 16" velg.

Indien je ze wil hebben moet ik ze vóór morgen 12 uur meenemen bij mijn garage, anders gaan ze naar de stort. Uiteraard kun je ze dan bij mijn thuis ophalen, maar wel graag voor het eind van het jaar (anders zit ik er weer mee). Woonplaats regio Emmen, Drenthe, adres via PB.

Ja, ik weet het, het is geen hout, maar ik vind het ook zonde als ze naar de stort gaan, dus misschien vind ik toevallig een mede-woodworker die op de knip moet letten en die hier wat mee kan, je mag ze gratis komen ophalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.