Goedkope Bessey lijmtangen

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Klium is beetje bol.com onder de gereedschappen. Ze hebben een eigen magazijn en verschillende afnemers, daardoor heb je weleens kans dat je meerdere pakketje op verschillende tijdstippen binnen krijgt. Of andersom. Ondanks het 1 bestelorder is.

Soms is er een minimum order aan verbonden, dit vind ik jammer. Wil laatst een veiligheidsbril aanschaffen, daarvoor moest ik wel 12 stuks van bestellen.
 

Stijn52

Actieve deelnemer
10 dec 2020
67
17
Herzele
Iemand ergens aanbod gezien voor klemmen die in 20 mm gat passen?
Gtr van bessey past, maar kan je mits wat slijpwerk ook de gz in 20 mm gat krijgen?
 

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
Iemand ergens aanbod gezien voor klemmen die in 20 mm gat passen?
Gtr van bessey past, maar kan je mits wat slijpwerk ook de gz in 20 mm gat krijgen?

Ik heb deze uit China besteld een tijdje geleden. Nog niet lang in huis maar werken zeer goed met 20mm gaten! Passen ook in mijn afkortzaag linialen! Kiemkracht is heel goed.

[15,15€ 55% OFF]Drillpro Quick Guide Rail Clamp Carpenter F Clamp Quick Clamping for MFT and Guide Rail System Woodworking DIY Hand Tool Tool Accessories from Tools on banggood https://banggood.app.link/dsbex52GXeb
 
  • Leuk
Waarderingen: Stijn52

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.496
961
Riemst
Klium is beetje bol.com onder de gereedschappen. Ze hebben een eigen magazijn en verschillende afnemers, daardoor heb je weleens kans dat je meerdere pakketje op verschillende tijdstippen binnen krijgt. Of andersom. Ondanks het 1 bestelorder is.

Soms is er een minimum order aan verbonden, dit vind ik jammer. Wil laatst een veiligheidsbril aanschaffen, daarvoor moest ik wel 12 stuks van bestellen.
Ik zou ze toch niet vergelijken met Bol.com.
Klium is gewoon de webwinkel van een bedrijf in industiële toebehoren, namelijk Imes Dexis.
Imes is al heel lang een begrip in de regio.
Ik heb er al verschillende malen besteld en telkens netjes bediend. Voor Makita doen zij zelf de registratie van machines waardoor je zelf niets meer moet doen voor acties met gratis batterij.
En ik kan er met een gerust geweten online bestellen terwijl ik toch lokaal winkel (de thuisbasis in Hasselt is maar 20 km van bij mij).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joop van M

Hermanusb

Actieve deelnemer
20 sep 2018
74
2
Ik heb ook een set goeie schroevendraaiers. Die hoop ik nooit meer te hoeven gebruiken want ik heb een tyfushekel aan schroeven met een gleuf... Voor mij alleen nog maar Pozidrive of Torx schroeven (of vergelijkbaar)
Idemdito.
ik heb 100% zwaar de pest aan schroeven aandraaien.
oftewel ik lijm liever en heb dozen vol Torx schroeven in alle soorten en maten.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Ach als die schroevendraaiers met gleuf toch niet meer worden gebruikt om te schroeven, dan is het toch prima om ze als beitel te gebruiken!
Mijn voorkeur gaat uit naar torx schroeven, pozidrive wil ik eigenlijk ook niet meer.
Heb nu al verschillende prima beitels 😇
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.