Goede houtleverancier

PetervE

Nieuw lid
27 feb 2017
4
2
Berkel-enschot
Wij zijn net verhuisd naar Berkel-Enschot (zeg maar, tegen Tilburg aan gelegen). Heeft iemand ervaring met een goede houtleverancier? Droog, met goede sortering.

Alvast bedankt
 

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
"Van de voort" zit in Udenhout is een hele aardige kerel. Ik heb daar laatst op maat geschaafde beuken balkjes gekocht voor wat kunstwerkjes. Hij had meerdere houtsoorten, geen idee wat je zoekt. Op een mailtje reageren ze snel
 
  • Leuk
Waarderingen: PetervE

PetervE

Nieuw lid
27 feb 2017
4
2
Berkel-enschot
"Van de voort" zit in Udenhout is een hele aardige kerel. Ik heb daar laatst op maat geschaafde beuken balkjes gekocht voor wat kunstwerkjes. Hij had meerdere houtsoorten, geen idee wat je zoekt. Op een mailtje reageren ze snel
Dankjewel,

Dat is bij mij om de hoek 😊. Ik rij er eens langs.
 

PetervE

Nieuw lid
27 feb 2017
4
2
Berkel-enschot
Ben je al toevallig naar Udenhout gereden? :)
Nee nog niet, teveel werk gehad om dit op m'n gemak te doen. Ik heb nu wel mijn tuinhuis voor 80% klaar om in te gaan werken zonder alles van links naar rechts te verplaatsen. Komt goed. Ik laat je nog wel wat weten als ik langs ben geweest. Ik heb wel wat voor ogen wat ik wil maken en wat voor hout ik daarvoor nodig heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: twdi

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
631
101
Sterksel
Nee nog niet, teveel werk gehad om dit op m'n gemak te doen. Ik heb nu wel mijn tuinhuis voor 80% klaar om in te gaan werken zonder alles van links naar rechts te verplaatsen. Komt goed. Ik laat je nog wel wat weten als ik langs ben geweest. Ik heb wel wat voor ogen wat ik wil maken en wat voor hout ik daarvoor nodig heb.
Ok, ik was benieuwd. Zelf wil ik in het nieuwe jaar eens bij Ost in Maaseik gaan kijken maar dat is voor mij wel wat dichter bij.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.