Gjerde Mobil Jet 100 - 380V stofafzuiging gesloten systeem (!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
Hallo,

Een van de laatste grote dingen uit mijn werkplaats die weg moet vanwege verhuizing : mijn 380V Gjerde Mobil Jet 100 afzuiger.

Ik moet nog even foto's maken van de machine, maar hier alvast een foto van het internet. Zoals je daar goed op kan zien is het een gesloten systeem, dus geen stofzak of fijnstoffilter die juist de kleine deeltje door zou laten (wat je niet wil).

De nieuwprijs op dit moment is 2500, ik heb hem zelf 2e hands gekocht voor 800 maar ook dat is al weer de nodige jaren geleden. Ik heb geen idee wat ik er voor moet vragen maar zal al snel "ok" zeggen bij een net bod, als hij maar snel weg gaat, liefst binnen een week.

Let op : de machine moet echt even goed gereinigd worden van binnen, ik deed dat niet zo vaak als ik eerlijk ben en op een gegeven moment gaat hij dan minder zuigen. Ik wilde hem schoon blazen met mijn compressor maar daar heb ik ruzie mee, die komt niet onder druk (ik ben een soort nippel kwijtgeraakt volgens een mede forumlid :) ). Dus je bod mag laag zijn mits je dus akkoord bent dat je hem zelf nog even goed moet schoonspuiten aan de binnenkant, want daar zal veel stof zitten. Ik heb er geen tijd voor en op dit moment ook geen mogelijkheid. Alleen ophalen, in Apeldoorn

De handleiding kun je hier vinden:
handleiding

Een link naar volgens mij nog steeds het zelfde model:
Gjerde


gjerde.JPG
 

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
PRICEDROP : 160 euro! Hij gaat dit weekend ook op marktplaat maar voorkeur om hem bij iemand van Woodworking te plaatsen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.