Gezocht: Zaagtafel

NiekO

Nieuw lid
5 sep 2023
5
0
Voorthuizen
Hallo, ik zoek een fatsoenlijke zaagtafel maar heb nog geen geluk gehad met marktplaats. Heb je nog een zaagtafel staan waar je vanaf wilt stuur maar een berichtje. 220 volt is het makkelijkst voor mij.

Met vriendelijke groet,
Niek
 

Miko

Actieve deelnemer
21 dec 2022
139
32
Utrecht
Klusrob heeft anders een hele mooie gevonden die op Marktplaats wordt aangeboden en gelinkt hier op het marktplein.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Het is handig als je een beetje het formaat en soort aangeeft van de machine die je zoekt. En hoeveel je daar ongeveer voor uit wil trekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

NiekO

Nieuw lid
5 sep 2023
5
0
Voorthuizen
Het is handig als je een beetje het formaat en soort aangeeft van de machine die je zoekt. En hoeveel je daar ongeveer voor uit wil trekken.
Ik zoek een machine die niet al te groot en zwaar is. Het is voor kleine platen te zagen dus een grote formaatzaag in niet nodig. Ik zoek dus meer een zaagtafel met een kleine roltafel
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Zaagtafels op 220 met een kleine roltafel waar je toch een kwart plaat op kan zagen. Dat wordt niet eenvoudig. Zelf heb ik een cabinet zaag met een grote zij tafel. Daardoor heb ik 125cm tussen de zaag en de geleider. Maar ook dat soort zagen zie je niet veel. Je hebt de grotere scheppachs en elektra beckums, maar die komen ook niet veel te koop en kosten vaak nog behoorlijk veel geld.
 

Miko

Actieve deelnemer
21 dec 2022
139
32
Utrecht
Axminster heeft 2 modellen die aan je wensen voldoen. Klein model met roltafel en leverbaar met of zonder onderstel.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Op marktplaats staat nog een kleine formaatzaag die aan je eisen voldoet. m2023006776. Lijkt me redelijk geprijsd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.