Gezocht website voor houtsnijders met messen

cwv

Actieve deelnemer
28 okt 2019
105
53
Eindhoven
Hallo leden van woodworking.nl ,

Wie kent er een algemene website (zoals woodworking.nl) - ik ken al slojd.nl , vers-hout.nl , sandrawitteman.nl - waar speciaal houtsnijders die hout snijden met houtsnijmessen, elkaar kunnen treffen. Blijkbaar zijn er op woodworking.nl maar heel weinig. En ik weet dat er bijvoorbeeld veel ervaren lepelsnijders in Nederland zijn. Ik zoek een website die er niet is om deelnemers aan beginnersworkshops en beginnerscursussen te werven. Maar waar vind ik bijvoorbeeld ervaren hobbylepelsnijders en dergelijke houtsnijders met messen. In Vlaanderen ken ik vele namen maar in Nederland?

Wie kan me helpen? Dan kan ik verder ophouden moeite te doen op woodworking.nl want daar vind ik onder de houtsnijders met messen alleen enkelen die kleine figuren snijden of reliëfs.

Bedankt,
Carl Verschuren, Eindhoven
 
Laatst bewerkt:

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
87
36
Almen aan zee
Dag Carl, ik ken wat vershout-lepelsnijders (ben er zelf ook eentje) en weet dus ook dat dat best eigenwijze types zijn ;-)
Zit liever met een mesje te pielen dan achter een beeldscherm zeg maar.
Leuk om zo nu en dan wat uit te wisselen, elkaars werk te zien, en zoiets als Lepelfeest is dan een hoogtepunt.
Maar daarna... lekker weer zelf.

Als je meer wilt, zou ik in buitenland kijken.
In Duitsland, Engeland, de Scandinavische landen, Tsjechië zitten sowieso snijders/liefhebbers, vast nog op meer plekken

Of inderdaad zelf iets starten :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.