GEZOCHT: vlak/vandiktebank

Leon357

Nieuw lid
12 jun 2023
1
0
Nijmegen
Ik heb nog niet eerder iets geplaatst dus zal mij even voorstellen. Ik ben sinds januari dit jaar begonnen met meubels en interieur maken voor de hobby. De hobby bekostig ik door hier en daar een opdrachtje uit te voeren en heb zo al redelijk wat machines en gereedschap kunnen verzamelen. Ik ben 27 en werk vanuit een garagebox in Nijmegen.

Nou wil ik uitbreiden met een VVD. Een beetje degelijke machine waar ik even mee vooruit kan. Ik heb al een idee waar ik in de toekomst naartoe wil, namelijk iets in de klasse van een Hammer A3-31. Maar tot die tijd wil ik alvast aan de slag met een tweedehands machine. Budget tot €1000,-.

Hoor graag of iemand hier iets weet of ergens van af wilt. Mocht je nou echt een mooie machine hebben staan waardoor die Hammer niet meer nodig is hoor ik het ook graag en zou budget omhoog kunnen.
 

starf

Actieve deelnemer
18 aug 2014
156
63
Zoek opdracht op marktplaats plaatsenen je hebt een veel betere machine na die hammer. Zeker als een 3 fase aansluiting hebt. Succes.
PT260 van metabo of deze record power, exact hetzelfde.
Is het als hobby houtworm eigenlijk niet verplicht om te beginnen met exact zo eentje? ;)

Edit: was als reply bedoeld op Grant837
 
Laatst bewerkt:

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik zou voor nu iets van een oudere hobbymachine zoeken, zo als een kity of zo. Die kost je iets van 400 euro. Afschrijving nul. Ik gok dat je geen krachtstroom in je garagebox hebt. Koop van wat je over hebt een goede afzuiger met een fijnfilterpatroon. De ruimte in een garagebox is beperkt, dus begin met machines die niet te veel ruimte in nemen. Een goede zaagtafel en een montagetafel zijn je belangrijkste dingen en dan is de ruimte eigenlijk al vol.
 
  • Leuk
Waarderingen: JochemK

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.