Gezocht: vlak- vandiktebank

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
Had ‘m inderdaad gezien! Maar ik wacht rustig even af. Eerst de elektrische aansluiting maar voorzien, in tussentijd goed alles in de gaten houden.

ik geloof er in, dat met wat geduld zich vanzelf wel een mooie aanbieding in het noorden voordoet. En nu moét het wel een machine op krachtstroom worden natuurlijk 😅
 

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
Zie zojuist dit:

Niet de meest kleine machine, en ook geen combinatie vandiktebank, maar wel erg robuust lijkt het. Dan kan ik overwegen een kleine handzame vandiktebank er bij te nemen. Iemand ervaring met het merk PEULEN?
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.787
933
Leeuwarden
Misschien goed dat je je voorlopig wat blijft verkennen in alle mogelijkheden. Goed volgen wat er op Marktplaats voorbijkomt en wat er voor gevraagd wordt. Dan krijg je wel een beeld wat een goede oplossing voor je is. Heb je dringend wat te schaven dan neem je maar even contact met me op, kijken we hoe dat rekening houdend met de beperkingen gaan oplossen.

Fons
 
  • Leuk
Waarderingen: peterdorn

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
Als die voor de 500,- is weggegaan dan was dat een hele mooie geweest als combi. Soms moet je het gewoon doen. Hou vol, gebeurt genoeg merk je wel.

Ik was aan het chatten met de verkoper, mocht wel weg voor 450. Omdat 1 van de 3 motoren defect is (onbekend wat het defect is) durfde ik het niet aan omdat ik geeeeen idee heb wat zo’n defect inhoudt en wat er bij komt. En de motor die defect was, was vak het vlak/vandikte gedeelte. Dus ja, niet echt handig 🤣
 

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
Misschien goed dat je je voorlopig wat blijft verkennen in alle mogelijkheden. Goed volgen wat er op Marktplaats voorbijkomt en wat er voor gevraagd wordt. Dan krijg je wel een beeld wat een goede oplossing voor je is. Heb je dringend wat te schaven dan neem je maar even contact met me op, kijken we hoe dat rekening houdend met de beperkingen gaan oplossen.

Fons

Bedankt Fons! Er zijn allemaal ideeen, maar nog niks concreets. Wil graag wat ervaring opdoen en wat concepten met restanten vurenhout maken. Mocht ik in de knel komen weet ik je te vinden! 😀👍🏼
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Dat is niet ver weg! Mooie machine ook, ziet er netjes uit. Hoogste bod is nu 575, blijkbaar niet voldoende want hij staat er nog op. Wat is een dergelijke machine waard volgens jullie?

Wat een gek ervoor geeft. Lijkt op de HC260 maar met vaste kantelbare afzuigkap. Niet bieden, wordt vaak niets mee gedaan. Altijd bellen en even kijken hoe wat waar, achtergrond. Rij je morgen nog langs en ga je gewoon even kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: peterdorn

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden

Bijlagen

  • ED4B629E-061A-45C3-BD0B-BE3325B04B73.jpeg
    ED4B629E-061A-45C3-BD0B-BE3325B04B73.jpeg
    84 KB · Weergaven: 35

frikandon

Nieuw lid
20 okt 2020
12
8
Dag Peter, nog op zoek? Ik zag deze op 2dehands België:
Een EB HC 260 E, dus de eerste uitvoering van deze machine. Is hier al uitvoerig beschreven en zou een degelijke machine moeten zijn. Koper vraagt maar 200,-€ dus denk best wel een goede prijs. Wel snel zijn denk ik!
Groeten, Dennis
 

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
Hoi Dennis! Bedankt voor de tip! Echter is dat wel heel ver rijden voor me, gezien ik in het noorden van Nederland woon (Leeuwarden).

Het valt me ondertussen op dat er bijna elke dag wel 1 of 2 worden toegevoegd op Marktplaats, dus met wat geduld komt er vanzelf 1 in de buurt voorbij!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.