Gezocht: Stukje afzuigslang, diameter 21 á 30 cm, lang 10 á 20 cm

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Hallo allemaal,

Is er misschien iemand die een stukje afzuigslang over heeft? het hoeft niet per se gratis.
Het is voor de overgang van de grote cycloon naar de drum.
Omgeving Utrecht west.

Diameter ongeveer 21 á 30 cm.
Lang 10 á 20 cm.

Ik weet dat ik eventueel een afgeknipte emmer kan gebruiken, maar eerst maar eens kijken of er iemand wat heeft liggen.

Iemand mss nog andere suggesties?
 

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
311
51
Dalfsen.
Als het beweging moet toestaan is het misschien met leer of kunstleer te fabriceren, op maat knippen en een stiknaad erin. Door de minimale rek in het materiaal kan het dan strak passend worden.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Ik heb volgens mij nog een flinke PVC pijp liggen, met hetzelfde doel voor ogen... Moet even de diameter checken, mocht die minimaal 21cm zijn, dan app ik wel even :)
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Als het beweging moet toestaan is het misschien met leer of kunstleer te fabriceren, op maat knippen en een stiknaad erin. Door de minimale rek in het materiaal kan het dan strak passend worden.

Das ook idd een idee. Heb zelf nog rubber van lekkere dikte. Ff kijken waar we hier eindigen met ideeën.
Hoeft niet persé flex te zijn.
 

Marijn

Actieve deelnemer
8 feb 2012
366
159
Eindhoven
Hoi, ik zit in Eindhoven, maar voor werk ook wel eens elders in het land, wanneer zou je het nodig hebben? Opsturen zou natuurlijk ook kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.