Gezocht: Spindelmoer (of de hele plaat) voor Nooitgedagt werkbankklem (bankschroef)

FrankL

Nieuw lid
17 jan 2022
3
2
Noord Holland
Hallo houtbewerkend Nederland :)
Ik ben op zoek naar de spindelmoer voor een Nooitgedagt bankschroef, het gaat of om een lossen moer of om de hele plaat met de moer er op.
De buitendiameter van de draadspindel is 25mm, de kern heeft een diameter van 20mm.
Heeft iemand dit liggen en wilt u het verkopen dan hoor ik het graag, als iemand weet waar ik dit onderdeel nog kan kopen dan hoor ik dat ook graag.
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Je kunt ook zoek naar trapezium moeren die zijn er zeskant en rond in vele maten. Vrij makkelijk te verkrijgen op internet. Voor een originele maak je bij Baptist in arnhem misschien een kans.
 

FrankL

Nieuw lid
17 jan 2022
3
2
Noord Holland
Je kunt ook zoek naar trapezium moeren die zijn er zeskant en rond in vele maten. Vrij makkelijk te verkrijgen op internet. Voor een originele maak je bij Baptist in arnhem misschien een kans.
Ik heb al een grondplaat gevonden op MP. Er is een enthousiaste restaurateur van Nooitgedacht werkbanken in Alphen aan de Rijn die mij hier aan kon helpen. Zoektocht gesloten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.024
367
Alphen aan den Rijn
Dit soort dingen kun je beter via PB doen , weet niet of hij het leuk vind als zijn adres doorgegeven word .
Ken hem verder niet al woon ik ook Alphen aan den Rijn .

Willem
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Dit soort dingen kun je beter via PB doen , weet niet of hij het leuk vind als zijn adres doorgegeven word .
Ken hem verder niet al woon ik ook Alphen aan den Rijn .

Willem
Heb je ook weer gelijk in.
Ik ga proberen om dit te onthouden, voor het geval ik het nodig heb.
Doet hi ook iets met Nooitgedagt schaven?
 

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.024
367
Alphen aan den Rijn
Ik denk dat hij alleen werkbanken opknapt , ik ken hem niet maar wil wel eens een keer bij hem gaan kijken .
Maar je kan het hem vragen via marktplaats bijvoorbeeld .

Succes Willem
 

FrankL

Nieuw lid
17 jan 2022
3
2
Noord Holland
Ik denk dat hij alleen werkbanken opknapt , ik ken hem niet maar wil wel eens een keer bij hem gaan kijken .
Maar je kan het hem vragen via marktplaats bijvoorbeeld .

Succes Willem
Ik ga het wel aan hem vragen of hij er bezwaar tegen heeft dat ik zijn gegevens doorgeef via dit forum.
Frank
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric55

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.