Gezocht: 'low angle' schaaf nr 62

RVester

Actieve deelnemer
11 nov 2022
283
112
Delft
Ik vind de claim 'betalen voor het merk' wat kort door de bocht. Afwerkingsniveau verhogen is gewoon duur, net als produceren in de usa tov china. Het zou me verbazen als LN hogere marges heeft dan Quangsheng (moederbedrijf van de chinese LN knockoffs).

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.604
881
Moordrecht
In China is mate van afwerking te koop en het zou me verbazen als ze in China niet dezelfde of soortgelijke machines gebruiken. In mijn ogen rechtvaardigt dus de hoogte van de prijs van arbeid de bijna dubbele prijzen van de A-merken niet, de schaaf schaaft ook niet dubbel zo goed. Dat er wat meer aandacht aan wordt geschonken staat buiten kijf

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.695
3.643
Gaanderen
Voor mij weegt het gemak van de fijninstelling zwaar mee als ik de schaaf regelmatig gebruik. Ik heb ook een reischaaf van Luban Q of iets gelijks. Ja die reischaaf gebruik ik weinig. Toen ik deze jaren geleden kocht was de prijs wel een belangrijk punt.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.