Gezocht: houtrotfrees

McAvoy87

Actieve deelnemer
11 okt 2016
105
2
Hallo allemaal,

heeft nog iemand een houtrot- / rechte- stiftfrees liggen? Waar niets mee wordt gedaan?

ik ben er naar eentje opzoek ivm kozijn reparatie werkzaamheden.

hoeft geen nagelnieuwe te zijn. Als hij functioneert is prima :)


alvast bedankt
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.100
2.612
Voor 35 euro zit er gewoon een stekker aan. Dan hoef je niet in weer een ander accusysteem te investeren. Als je zo'n ding zelden nodig hebt , werkt hij prima. Ik heb er van de week nog wat grotten mee in een kozijn staan harken. Ik heb alles er met een rasp uitgefreesd. Gewoon zo'n zwart ding met tandjes. Dat ging veel sneller dan met mijn hardmetalen stift frezen. Ik heb geen idee hoe ik er aan gekomen ben, dus ik weet geen merk. Maar werkte prima in een merbau kozijn.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Voor 35 euro zit er gewoon een stekker aan. Dan hoef je niet in weer een ander accusysteem te investeren. Als je zo'n ding zelden nodig hebt , werkt hij prima. Ik heb er van de week nog wat grotten mee in een kozijn staan harken. Ik heb alles er met een rasp uitgefreesd. Gewoon zo'n zwart ding met tandjes. Dat ging veel sneller dan met mijn hardmetalen stift frezen. Ik heb geen idee hoe ik er aan gekomen ben, dus ik weet geen merk. Maar werkte prima in een merbau kozijn.
Ah, ik dacht dat je het over de accuversie had. Nu ik dit schrijf, bedenk ik dat de accuversie iets duurder was. €40,00...........
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.